سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

 

مشاور خیانت در مشهد | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

    

 

- آیا می دانید خیانت توافقی چیست ؟

- دلایل و عواقب آن چیست ؟

 

  

امروزه رابطه ها به سادگی زندگی مشترک گذشتگان نیز بعضی اوقات فرد سوم به رابطه ها باز می شود شاید در فکر فرو بروید آیا همیشه این موضوع به صورت مخفیانه است و یا همسر فرد از این رابطه مطلع نمی شود اما باید بگویم که فکرتان کاملاً اشتباه است.

 

مشاور خیانت در مشهد

 

بعضی اوقات این مسئله با رضایت و اطلاع همسر فرد اتفاق می‌افتد که به آن خیانت توافقی می گوییم ولی باید بدانید که در ابتدا اصلاً خیانت به چه معنایی است به صورت کلی زمانی که پای فرد سومی به رابطه زناشویی باز می شود همان خیانت است که می تواند خیانت از نوع جنسی ، کلامی و یا عاطفی باشد و یا به صورت آشکار یا مخفیانه اتفاق بیفتد.


آمار خیانت های توافقی در دنیا

طبق تحقیقات انجام گرفته در کل دنیا چند درصد از افراد متاهل به یکدیگر خیانت توافقی می کنند این مسئله در حالی است که در جهان چیزی حدود ۴۰ درصد است و این نوع خیانت در دنیا رو به افزایش میباشد اینگونه توافقات در جوامع مدرن بیشتر است.

 


 

ریشه های خیانت های توافقی 

Number10 عدم علاقه همسران در ازدواج

امکان دارد در ابتدای ازدواج هر دو طرف به هم علاقه ای نداشته باشند اینگونه ازدواج ها معمولاً به علت فشار خانواده ها و موقعیت های اجتماعی دو طرف شکل می گیرد زمانی که هر دو طرف می دانند که به هم علاقه ای ندارند کاملاً طبیعی است که سعی می کنند به گونه‌ای از زیر فشارهای این زندگی فرار کند اما از طرفی نمی خواهند که خانواده هایشان در جریان باشند پس بنابراین با یکدیگر بر سر خیانت به توافق می رسند.


Number10 حس تنوع طلبی و یکنواخت شدن رابطه

یکسری خصوصیت های شخصیتی زوجین آنها را به سمت و سوی خیانت توافقی سوق می‌دهد زوجین امکان دارد بسیار به هم علاقه مند باشند ولی فانتزی هایی دارند و می خواهند آنها را عملی کنند آنها با هم توافق می‌کنند که به خصوص در زمینه موضوع های جنسی یکدیگر را محدود نکنند و تا می توانند حداکثر لذت را از زندگی ببرند این مسئله معمولا در ابتدای زندگی مشترک شکل نمی گیرد و این مسئله بعد گذشت چند سال احساس می‌شود این مسئله زمانی خسته کننده می شود که افراد نیاز به تغییر داشته باشند.


Number10 وجود اختلاف در زندگی زناشویی

به مرور زمان به علت اختلافاتی که در زندگی بین همسران اتفاق می افتد آنها را از یکدیگر سرد میکند تا حدی که اصلا حاضر ادامه زندگی مشترک نیستند و چاره ای جز جدایی و طلاق نمی بینند بعضی‌اوقات امکان دارد زوجین بچه دار نیز شده باشند و به خاطر آینده فرزندانشان نخواهند که از هم طلاق بگیرند از طرفی هم ادامه زندگی دیگر میسر نیست پس بنابراین بهترین راه حل برای آنها خیانت توافقی است و می توان گفت که بالاترین عامل خیانت‌های توافقی اختلاف در زندگی زناشویی است.

 

Number10 تربیت غلط فرزندان : 

کافی است تنها یک لحظه تصور کنید فرزندی که والدینش هیچ مسئولیت و تعهدی نسبت به هم ندارند، از کجا این موارد را یاد  می گیرند. علاوه بر این والدین تنها فکر رابطه خود و فرار از آن خانه هستند. این  مسئله به این معنی است که به فرزندشان توجه کمتری دارند.

 

Number10 اثر گذاری بر روابط خانوادگی :

در خیانت توافقی هم زوجین از هم دور میشوند و هم خانواده هایشان . علت این است که وقتی میدانند که این مسئله از نظر خانواده هایشان اشتباه است مدام سعی دارند که رفت و آمدشان نسبت به قبل کمتر کنند تا احتمال لو رفتنشان کمتر شود.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

 
عواقب خیانت های توافقی

Number10 خراب کردن پل های پشت سر فرد : 

شاید رابطه شما با همسرتان آسیب دیده باشد اما زمانی که خیانت توافقی رخ می دهد دیگر اوضاع به شرایط قبل باز نخواهد گشت وجود مشکلات در هر رابطه ای کاملا طبیعی است اما زمانی که خیانت همسرتان را می بینید تفاوتی ندارد که آشکار باشد و یا پنهانی دیگر نمی توانید مثل روز اول به او نگاه کنید.


Number10 وجود حسادت در خیانت توافقی : 

از مهم ترین مشکلاتی که در زمینه خیانت توافقی مطرح می شود بحث حسادت است. زمانی که دو نفر به هم هیچ حسی ندارند، چگونه میتوانند به هم حسادت کنند. ولی تجربه نموده است که در خیانت های توافقی حسادت خود را به شدت نشان داده است. زوجین زمانی که خوشحالی هم را طی یک رابطه می بینند حسادت می کنند و تلاش می کنند که روابط طرف مقابل را نیز برهم بزنند.

 

Number10 تربیت غلط فرزندان : 

کافی است تنها یک لحظه تصور کنید فرزندی که والدینش هیچ مسئولیت و تعهدی نسبت به هم ندارند، از کجا این موارد را یاد  می گیرند. علاوه بر این والدین تنها فکر رابطه خود و فرار از آن خانه هستند. این  مسئله به این معنی است که به فرزندشان توجه کمتری دارند.

 

 جلوگیری از خیانت توافقی

Number10 عدم تن دادن به ازدواج های اجباری : 

ازدواجهای اجباری به علت عدم علاقه زن و شوهرها به هم شکل میگیرند. از قدیم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. زمانی که میدانید به ازدواج با یک نفر هیچ علاقه ای ندارید بهتر است هیچگاه به ازدواج تن ندهید. این بهترین تصمیم است که نتیجه اش خیانت باشد. پس هیچگونه ازدواجی را به اجبار پدر و مادر و یا اطرافیان قبول نکنید.

 

Number10 تفاهم داشتن : 

فقط علاقه کافی نیست، شما باید در تمام زمینه ها با هم هماهنگ باشید. بعضی اوقات همه چیزعالی است اما خواسته های زوجین با هم فرق دارد. و یا تیپ شخصیتی تان با هم یکی و هماهنگ نیست. پس بنابراین بهتر است که با هم ازدواج نکنید. چون پس از طی مدتی علاقه زوجین به هم از بین میرود و شما را به سوی خیانت می کشاند.

 

Number10 پیش از تخریب رابطه به فکر حل مشکلات باشید : 

امکان دارد که اختلافات کوچک شما به سردی رابطه و در نهایت خیانت توافقی منجر شود. پس بنابراین بهتر است پیش از بروز مشکلات به فکر حل آنها باشید.

 

روش حل مشکلات

گفتگو با یکدیگر : در قدم اول با همسر تان درباره مشکلات و اختلافاتتان صحبت کنید. و علت ناراحتی تان را بیان کنید.

 

با هم مهربان باشید : زندگی مشکلات فراوانی دارد و امکان دارد که مشکلهای بیرونی باعث ایجاد مشاجره بین افراد می شود. بعضی اوقات هیچکدام از شما مقصر نیست ومی توانید با کمی مهربانی مشکلات را برطرف کنید.

 

کمک گرفتن از روانشناس خانواده : هیچ فردی جز یک روانشناس خانواده نمیتواند به شما کمک کند. روانشناسان خانواده با تخصصی که دارند میتوانند راه درست را به شما نشان دهند. با کمک گرفتن از یک روانشناس می توانید همسرتان را بهتر بشناسید و رابطه اتان را بهتر از قبل شکل دهید.

 

نتیجه پایانی : 

طبق آمار زوجینی که درگیر خیانت توافقی هستند بیشترین میزان حسودی و کمترین میزان اعتماد را دارند. پس بنابراین زندگی با این شروط اصلا خوب نیست. تصور کنید زندگی که هر روز با حس حسادت شروع و با استرس پایان یابد. پس خیانت توافقی هیچ زمان خوب و ایده آل نیست.

 

 آیا می دانید که تاب آوری عاطفی چیست ؟

 و چه طور می توان آن را تقویت کرد ؟

 آیا تا کنون عبارت تاب آوری عاطفی به گوشتان رسیده است ؟

تمامی انسان ها در هنگام روبه رو شدن با شکست به دو گونه رفتار می‌کنند ، عده ای در برابر آن تسلیم شده و تعدادی دیگر از این شکست ها به عنوان فرصت برای به موفقیت رسیدن استفاده می‌کنند. شما از کدام دسته اید؟ آیا شما از آن دسته اید که پس از بروز مشکل ، سریع ناراحت شده و از کوره در می روید ؟ و آیا تحمل شکست را نداشته و صبر و تحمل پایینی دارید و پس از بازگشت به زندگی دیگر صبر و تحمل ندارید؟

در واقع تاب آوری عاطفی به معنی حفظ آرامش در لحظات بحرانی و یا توانایی کنار آمدن با مسائل عاطفی و روحی و شکست ها. بهتر است بدانید که جاده زندگی همیشه یک مسیر راحت و آسان نیست گاهی اوقات این جاده یک مسیر پر پیچ و خم است که موانعی دارد.اکثر افراد در مسیر زندگی دچار احساسات مختلفی مثل حس شکست یا از دست دادن یک عزیز و عدم موفقیت.پس نتیجه می گیریم که تاب آوری به افراد کمک می کند تا در مقابل حوادث ، ناملایمات ، تهدید و آسیبها ایمن بمانند و به عقب حرکت نکنند.شما تنها دو راه دارید پس باید شکست را پذیرفته و تسلیم شوید و دوباره بلند شده و دوباره شروع کنید.

 

مشاور خیانت در مشهد
تاب آوری عاطفی چه رابطه ای با اضطراب و استرس دارد ؟

منظور از تاب آوری احساسی این مسئله نیست که هیچ شخصی نباید در برابر سختی ها ، مشکلات ، دلهره و یا استرس را تجربه کند همچنین تاب آوری عاطفی به این معنی نیست که مشکلات و ناملایمات در زندگی را باید حذف نمود. مگر امکان پذیر است که مهارت تاب آوری عاطفی در مسیر زندگی راحت و هموار باشد ؟ در حقیقت بهتر است اینطور بگوییم که مدیریت نمودن احساس ها یک ویژگی شخصیتی است ولی تمام افراد الزاماً از آن برخوردار نیستند این‌ گونه مهارت شامل : کنترل اعمال ، رفتار و افکار می شود. می توانیم با آموزش این توانایی و مهارت را مثل دیگر مهارت ها ، آرامش را به خودتان هدیه دهید ، تا ما بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم.


فواید تاب آوری عاطفی و دلایل اهمیت آن :

اولین گام در تاب آوری عاطفی افزایش خود آگاهی است ، خود آگاهی به شما کمک می کند تا به شناخت بهتری از خود و محیطتان برسید وهمچنین به صورت هر چه دقیقتر خود و محیطتان را بشناسید و بتوانید خیلی مفید تر عمل کنید.همچنین احساسات تان را مدیریت کرده وحس پوچی یا افسردگی را در خود کنترل کنید ودر برابر سختی و شکستها کوتاه نیامده وعملکرد بهتری داشته باشید.

 

اشخاصی که تاب آوری عاطفی را تجربه کرده اند چه طور اشخاصی هستند ؟

Number10 مثبت اندیش هستند : این گونه اشخاص نسبت به مسائل زندگی خوشبین اند و به مهارت و توانایی های خود دیدی مثبت دارند.این گونه افراد به توانایی های خود ایمان دارند و از اثرات مثبت این نگرش در زندگی خود به درستی باخبرند.

 

Number10 روابط اجتماعی بالایی دارند : این گونه اشخاص نسبت به مسائل زندگی خوشبین اند و به مهارت و توانایی های خود دیدی مثبت دارند.این گونه افراد با ایمان به روابط اجتماعی خود و اثرات مثبت این نوع نگرش در زندگی به درستی باخبرند.افرادی که تاب آوری عاطفی بالایی دارند ، در روابط اجتماعی شان  بهتر عمل می کنند و مهارت های ارتباطی خوبی با افراد دارند. این اشخاص در برخورد با سایرین شوخ طبع هستند و با همه زود صمیمی می‌شوند.اگر شما چنین اشخاصی را برای هم صحبتی و همدلی انتخاب کنید به شما به خوبی گوش می‌دهند و از شما حمایت عاطفی می‌کنند.

 

Number10 هوش هیجانی بالایی دارند : تاب آوری عاطفی باعث می شود تا هیجان و احساساتتان را در هر شرایطی کنترل کنید. پس بنابراین اشخاصی که تاب آوری احساسی بالایی دارند می توانند تحت هر شرایطی احساساتشان را کنترل کنند.اگر این گونه افراد به مشکلات روحی مبتلا شوند سریع خودشان را کنترل کرده و سلامت روانی شان را به دست می‌آورند.

 

Number10 اعتماد به نفس شان بالاست : یکی از مهم ترین مهارت های لازم برای رسیدن به موفقیت اعتماد به نفس است.فردی که خود باوری و اعتماد به نفس بالایی دارد در هر شرایطی احساسات اش را کنترل نموده و به توانایی هایش ایمان قلبی دارد.

 

Number10 واقع بین هستند : از مهمترین ویژگی های این گونه افراد داشتن برنامه های واقع گرایانه است.آن‌ها از برنامه های آینده هیجانی و ذوق زده نمی‌شوند و از ناکامی و شکست نیز نا امید نخواهند شد ، در حقیقت آنها دنیا را واقعی تر می بینند.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 

شش روش برای تقویت مدیریت احساسات و افزایش تاب آوری عاطفی

Number10 افزایش خود آگاهی : می توانید به جای کمک از دیگران با شناخت نقاط ضعف و قوت تان به خود کمک نموده و با خود آگاهی در مقابل سختی و ناملایمات زندگی مقاومت کنید.در حقیقت اگر بتوانید احساساتتان را بهتر بشناسید ، می توانید پیام هایی را که بدنمان به سوی ما می‌فرستد بهتر درک نموده و وضعیت مان را دگرگون سازیم . چنین اشخاصی اگر حس خوبی نداشته باشند ، سریع شرایط و وضعیت شان را عوض کرده و مجددا آرامش شان را به دست می آورند.

 

Number10 تکنیک آرام سازی ذهن : از موثرترین راه های افزایش تاب آوری عاطفی ، تکنیک آرام سازی ذهن است.مراقبه از ذهن را بهتر است به طور مرتب انجام دهید و در برابر افکار و ذهنتان حضور پیدا کنید.در حقیقت هدف از مراقبه تنها کنترل نمودن افکارتان نیست بلکه شما بایستی بتوانید افکارتان را بررسی نموده و به درک کافی برسید چون این احساس و هیجانها در ذهن شما ماندنی نیستند.

 

Number10 ایستادگی در برابر مشکلات : فرار از مشکلات و سختی ها و به تعویق انداختن آنها مانند یک مسکن است و ریشه ی مشکلات همچنان باقی است و حالتان را بهتر نمی کند. می‌دانیم که مقابله و برخورد با مشکلات کار ساده ای نیست منتها برای یک بار هم که شده مشکلات را ریشه ای حل کنید.

 

Number10 افزایش مهارت حل مسئله : مهارت حل مسئله یعنی انعطاف در برابر شرایط حساس وخاص پس بنابراین اشخاصی که دارای مهارت تاب آوری احساسی و توانایی بالا در حل مشکلات در یک موقعیت خاص هستند . بنابراین شما نیز برای افزایش تاب آوری ، خود را به چالش های گوناگون دعوت کنید و قدرت حل مسئله را در مسائل پیچیده افزایش دهید.

 

Number10 برنامه ریزی برای آینده : به منظور افزایش تاب آوری عاطفی برای آینده تان برنامه ریزی کنید تا بتوانید در مسیری مشخص حرکت کنید. افرادی که برای آینده شان برنامه ریزی می کنند و هدف مشخصی دارند ، هیچ وقت به آسانی در برابر ناملایمات و مشکلات زندگی تسلیم نخواهند شد.

 

Number10 درس گرفتن از شکست ها : این مسئله بین تمام انسانها باب شده است که بعد هر شکست احساس شرمندگی می کنند. درحالی که شکست بخش عادی و طبیعی زندگی هر فرد است.تمام افراد در طی زندگی شکست می‌خورند اما اشخاصی موفق ترند که از شکست های شان درس گرفته و به عنوان یک فرصت و تجربه استفاده ‌کنند و به پیروزی برسند. چنانچه پس از هر شکست احساس ناراحتی و خشم می‌کنید.طوری که تا مدتی افسرده و بی انگیزه هستید ، بهتر است از یک روانشناس خوب کمک بگیرید.

 

سخن پایانی :

همانطور که می دانید تاب آوری عاطفی قدرتی درونی است که به شما کمک می‌کند تا از پس سختی و مشکلات زندگی برآیید و خود را بهتر باور داشته باشید.مسیر زندگی برای هیچ فردی آسوده و راحت نیست و شما نیز مثل افراد دیگر زمین می‌خورید.اما بعد از هر شکست،  لبخند بزنید و دوباره شروع کنید.

 

سوالات متداول :

 تاب آوری احساسی  یعنی چه ؟ 

تاب آوری احساسی به معنی مقاومت در برابر شکستها و بلند شدن پس از هربار شکست در مسیر زندگی است.

 

 چه طور می توانیم  تاب آوری عاطفی را در خود تقویت کنیم ؟ 

با خود آگاهی ، مثبت نگری ، شکرگذاری و سایر روشهایی که در بالا گفته شد.

 

 ویژگی افرادی که تاب آوری دارند چیست ؟ 

این گونه اشخاص مهربان ، صبور ، برنامه ریز و بخشنده اند و در روابط اجتماعی شان موفق و بهترعمل می‌کنند.

 

 

 

مشاور خیانت در مشهد | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1