سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

 

نشانه های مردان وفادار | روانشناس نعمتی 

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

    

 

نشانه های مردان وفادار چیست ؟

  

  

امروزه پیدا کردن مرد وفادار کار بسیار سختی است مخصوصاً اگر بخواهیم در مورد یک مرد وفادار صحبت هم بکنیم با توجه به راحت تر شدن برقراری رابطه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شرایط وسوسه آمیزی برای مرزها فراهم شده است شرایطی که مردها را وسوسه میکند تا روابط خارج از عرف برقرار نمایند.

 

نشانه های مردان وفادار | روانشناس نعمتی

 

به همین علت خیلی از این رابطه ها تنها در حد خیانت مجازی نمی ماند و کار به خیانت های جنسی می کشد و در انتها خیانت های عاطفی هم به میان خواهد آمد که کار بسیار مشکل خواهد شد اما این مسئله ای نیست که بتوانیم آن را طی یکی دو هفته و یا چند ماه به آن پی ببرید اگر از زندگی زناشویی غافل شوید جای زن ها را فردی دیگری می‌گیرد.


چطوری بفهمید که مردتان وفادار است ؟

شاید در بین اطرافیان تان دیده باشید که یک زوج بعد از چند سال زندگی مشترک به علت خیانت مرد از هم طلاق گرفتند. آیا به این مسئله فکر کرده‌اید که چرا این خانوم خیلی زودتر از اینها به بی وفایی شوهرش پی نبرده است؟ در واقع هیچ گونه راه حل جادویی برای شناسایی مرد وفادار وجود ندارد شاید شما بتوانید با یک سری خصوصیت های سردی و نشانه های مردان وفادار به این مسئله پی ببرید درطی این مقاله ما نشانه هایی از مردان وفادار را بیان می‌کنیم شاید این مسئله بتواند به شما کمک کند.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون


Number10 مرد وفادار شما را در اولویت همه چیز قرار می دهد

زمانی که یک مرد خواسته های تان را در اولویت همه چیز قرار می دهد نشانه این است که شما برایش اهمیت زیادی دارید چنانچه شریک زندگی تان آنقدر خودخواه باشد که اصلاً به خواسته هایتان توجهی نداشته باشد نمی توانید توقع وفاداری را از او داشته باشید. مردان بی وفا به محضی که نیاز هایشان برطرف نشود فکر خیانت می‌افتند یک مرد وفادار در مقابل خواسته های تان از خود گذشتگی میکند چون چیزی که برایش اهمیت دارد خوشحالی شما است.


Number10 مرد وفادار در مسائل عاطفی استادانه عمل می کند

یک مرد وفادار زمانی که صحبت از مسائل احساسی در میان باشد کاملاً خبره عمل می کند. و همیشه سعی می‌کند که همسرش را از لحاظ عاطفی تامین کند و تمام نگرانی و دغدغه اش این است که او را شاد و خوشحال و راضی نگه دارد. مردان وفادار اگر حس کنند که همسرشان خلأ عاطفی دارد هر طور که شده این خلأ را پر خواهند کرد.


Number10 مرد وفادار مانند یه کوه پشت همسرش می‌ایستد

شاید دیده باشید که برخی از مردان از پیشرفت رفت و استقلال همسرشان میترسند. زمانی که یک خانم مستقل می شود مرد دیگر احاطه ای بر روی او احاطه ای ندارد.
مردان بی وفا با اهمیت ندادن به موفقیتهای همسرشان همیشه آنها را در موضع ضعف قرار میدهند اما یک مرد وفادار به موفقیت های همسرش می بالد. و از موفقیت های شما نه تنها خوشحال می شود بلکه حامی شما هم هست دست مرد های وفادار موفقیت های همسرشان را موفقیت خودشان می دانند.


Number10 مرد وفادار هیچ زمان زیر قولش نمیزند

اگر قول انجامش کاری را به همسرش بدهد حتماً آن را انجام خواهد داد چنانچه به شما بگوید که تا آخر هفته قرار است به به یک جایی برویم مطمئن باشید که آن را تا لحظه آخر کمثل نخواهد کرد و چنانچه هم اتفاق خاصی برای او بیفتد مطمئن باشید که این مسئله را جبران خواهد کرد نشانه های مرد های وفادار این است که دوستام آن به شما قول این می‌دهند که نتوانند انجام دهد اگر دیدید همسرتان دائم با بهانه‌های مختلف بدقولی می‌کند و توجیه می‌آورد مطمئن باشید که برای از اهمیت زیادی برخوردار نیستید.


Number10 مرد وفادار هیچ زمان چشم چرانی نمی کنند

مردان وفادار زمانی که با شما هستند به فرد دیگری نگاه نمی کنند و تمام هوش و حواس شان پیش شماست و این می تواند نشانه خوبی برای سنجیدن وفاداری یک مرد باشد ولی مردانه بی وفا مدام به اطراف خود نگاه می کنند و تمام حواسشان به همه هست جز شما در چشم مرد وفادار شما جذاب ترین دختر دنیا هستید نیازی نیست که نگران باشید که یک خانوم خوشگل تر از شما توجه همسرتان را به خود جلب کند و از لحاظ احساسی به شما حس امنیت میدهد.

 

Number10 مردان وفادار دائم جویای احوال شما هستند

هنگامی که یک مرد دائم نگران حال و احوال شما است می تواند نشانه خوبی باشد برای پی بردن از وفاداری او و اگر چند ساعت شما را نبیند و از احوال شما باخبر باشد مدام به شما پیام می دهد و حالت آن را می پرسد اگر چنانچه مریض باشید همه دغدغه ذهنش برطرف کردن حال مریضی شما است که شما را بهتر از قبل کند اگر لازم باشد به شما در کارهای خانه نیز کمک خواهد کرد حتی اگر چیزی بلد نباشد.


Number10 مردان وفادار برای رابطه شان با شما اهمیت قائل هستند

مردان وفادار رابطه شان را با شما جدی می‌گیرند و همیشه به دنبال این مسئله هستند که چطور می‌توانند رابطه شان را با شما بهبود ببخشند و روی نقاط ضعف خود کار می کنند و هیچ زمان به شما بی احترامی نمی کند چون برای رابطه شان با شما اهمیت قائل اند  چنانچه فردی پشت سر شما و رابطه تان بدگویی کند سریعاً از شما دفاع خواهد کرد که یکی از نشانه های مرد هایی که خیانت نمی کند و وفادار هستند این است که او نه تنها به فکر سلامت و پیشرفت رابطه‌تان است بلکه سعی می‌کند به همه اشخاص نشان دهد که از رابطه اش با شما لذت می برد.


Number10 مردان وفادار دنبال جلب اعتماد شما هستند

زمانی که یک مرد در رابطه طولانی مدتش در زندگی تمام سعی اش را می کند که اعتماد شما را به خود جلب کند و کاری نخواهد کرد که اعتماد شما به خودش از بین برود.

 

هیچ زمان او تلفن همراه خود را از شما مخفی نمی کند

به شما تمام دوستانش را معرفی می کند

چنانچه از شما توضیحی درباره چیزی بخواهید با صداقت خواهد گفت

مسائل شخصی خود را از شما پنهان نخواهد کرد

میگوید به شما که کجا و با چه کسانی می رود

 

Number10مرد وفادار دنبال جلب اعتمادتان است

یک مرد وفادار دنبال رابطه طولانی با شماست و هیچ زمان شک شما را بر نمی انگیزد.


Number10 مرد وفادار تشنه محبت دیگران نیست

اصولا مردهایی که تشنه محبت اند همیشه دنبال این هستند که توجه دیگران را به خودشان جلب کنند. از نشانه های مردان وفادار این است که توجه و محبت شما برایشان کافی است و دنبال این مسئله نیستند که با زبان بازی در دل دیگران جا باز کنند. اگر هم نیازی به محبت باشد آنرا از شما مطالبه میکنند و خیلی صریح به شما می گویند.


Number10مرد وفادار همسرش را عروسک خیمه شب بازی نمی کند

مردهای وفادار دائم سعی می کنند در نهایت احترام با شما رفتار کنند و احساساتتان را اصلا بازیچه قرار نمی دهند.

 

Number10 سخن آخر

همانطور که در ابتدا گفته شد تشخیص وفاداری یک مرد به این سادگی نیست. امکان دارد که یک مرد تمامی نشانه هایی که گفتیم را در آغاز یک رابطه با هم داشته باشد اما پس از مدتی در رابطه مشکلاتی بوجود آید که باعث خیانت مرد شود . پس بنابراین به عنوان یک خانم نباید تصور کنید که یک آقا در شروع یک رابطه خیانت نمی کند و یا خیانت نخواهد کرد. چنانچه حس میکنید که همسر شما عوض شده است و یا به خیانت همسرتان شک دارید بهتر این است که از یک روانشناس  کمک گرفته شود تا مشکلات را بصورت ریشه ای حل کنید وهنوزهم دیر نشده است برای پیشگیری از خیانت همسرتان اقدام کنید.

 

Number10 پرسش های متداول

 آیا یک مرد همیشه و همه وقت وفادار می ماند ؟

 امکان دارد که یک مرد در شروع رابطه بسیار وفادار باشد و شما همه ی نشانه های وفاداری را در او دیده باشید. ولی این مسئله تضمینی برای ادامه ی زندگی مشترک نیست . بلکه شرایط گوناگون زندگی میتواند باعث این مسئله شود که یک مرد به سوی خیانت کشیده شود.

 

نشانه های وفاداری یک مرد چیست ؟

 اهمیت به رابطه، عدم بدقولی و پیمان شکنی ، اهمیت دادن به مسائل عاطفی ، عدم چشم چرانی و… همه از مواردی هستند که با کمک آنها به وفاداری یک مرد پی می بریم. 

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

 

Number10 در صورتی که به خیانت همسرتان شک کرده اید روانشناس چه کمکی به ما می کند ؟

نشانه های وفاداری یک مرد چیست ؟

اهمیت به رابطه، عدم بدقولی و پیمان شکنی ، اهمیت دادن به مسائل عاطفی ، عدم چشم چرانی و… همه از مواردی هستند که با کمک آنها به وفاداری یک مرد پی می بریم.

روانشناس به کمک ریشه یابی به حل مشکل می پردازد ، شما نیز میتوانید با کمک او به حل مشکلاتتان پی ببرید که آیا همسرتان خیانت میکند؟

اگر هم نیست از این موضوع پیشگیری کنید.

 

 

 

نشانه های مردان وفادار | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1