سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

بهترین رفتار با همسر | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

    

 

در جمع چگونه با همسر خود رفتار کنیم ؟

همسرم مرا در جمع ضایع می کند با این رفتار او چطور برخورد کنم ؟

همسرم در جمع سرم داد می زند چه رفتاری باید انجام دهم ؟

  

  

زوجین باید در بین جمع و در زندگی مشترک به یکدیگر احترام متقابل بگذارند. این مورد از مهمترین مسائلی است که باید در زندگی زناشویی به آن توجه کنیم. همسران باید بتوانند احترام هم را حفظ کنند تا رابطه هایی سالم و شادتر داشته باشند.از نحوه صحبت کردن با همسر در جمع و چگونگی رفتار با او باید توجه کرد.

همسران زیادی هستند که از رفتار یکدیگر در مقابل سایرین گله‌ دارند ، آنها بیان می کنند که همسرشان در مقابل خانواده یا دوستان احترامی برای آنها قائل نیست و رفتار مناسبی با آنها ندارد. اگر رفتار با همسر در بین دیگران مناسب و محترمانه نباشد باعث ایجاد مشکل و آسیب های فراوانی در زندگی زناشویی می شود.

به همین علت اهمیت بالای رفتار با همسر در بین دیگران در اولویت است. روانشناس به بررسی نحوه رفتار با همسر در جمع می پردازد و در پی همین مسئله مقاله ای

جامع و کاربردی نگارش شده است .شما می توانید با مطالعه این مقاله رفتار صحیح با همسر را آموزش ببینید.

 

بهترین رفتار با همسر

 


چند مورد از رفتارهای غیر صحیح با همسر در جمع

صحبت با همسر در بین جمع و نحوه رفتار با او قوانین زیادی دارد. اگر شما نیز دنبال زندگی مشترکی همراه عشق و احترام هستید میتوانید با رعایت نکات زیر در برابر سایرین آن را تقویت کنید. شاید شما و همسرتان تمام رفتارهای ناپسند را فراموش کنید ولی هرگز سایرین این رفتارها را فراموش نخواهند کرد این مسئله می‌تواند به زندگی تان آسیب برساند ۷ مورد از موارد رفتار های ناپسند که هرگز نباید در جمع با همسرتان انجام دهید عبارتند از :


۱. از همسرتان در مقابل دیگران انتقاد نکنید

بعضی از خانم ها میگویم که همسرشان در جمع با آنها بد حرف می زند و یا دائم از آنها انتقاد می کند انتقاد نمودن از همسر می تواند به عزت نفس همسرتان آسیب

برساند همچنین باعث می شود که سایرین هم مثل شما با همسرتان رفتار کنند و احترامی برای همسرتان قائل نشوند. بهتر است از انتقاد و سرزنش نمودن همسرتان در

جمع دست بردارید.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

 
۲. در مقابل دیگران همسرتان را مسخره نکنید

شاید قصد شما از مسخره نمودن همسرتان شوخی ، خنده و یا سرگرمی باشد ولی به یاد داشته باشید که امکان دارد دیگران متوجه قصد شما نباشند و آنها نیز چنینرفتاری را با او انجام دهند و همسرتان را تحقیر کنند. این گونه رفتار شما در جمع این موضوع را می‌رساند که شخصیت همسرتان برای شما اهمیتی ندارد.اینگونه رفتارتان در ذهن جمع باقی خواهد ماند و هرگز پاک نخواهد شد و آنها نیز این کار شما را انجام می دهند.


۳. همه جزئیات زندگی عاشقانه تان را برای سایرین شرح ندهید

شرح دادن تمام جزئیات زندگی مشترکتان صمیمیت رابطه را از بین می برد. شما با توضیح دادن جزئیات و نقص های زندگی مشترک تان اعتماد همسرتان را از دست خواهید داد. بعضی از مردان در مورد روابط جنسی خود بسیار منفی نگر هستند و آن را برای دیگران بیان می کنند.این کار می‌تواند تأثیر های بسیار منفی بر روی زندگی مشترک تان بگذارد.

 


۴. در جمع با همسرتان مانند یک کودک رفتار نکنید

بعضی از زوجین در برابر سایرین با همسر خود مثل یک کودک رفتار می کنند و به او دستور می دهند. این گونه رفتارها با همسرتان در جمع به شدت او را تحقیر می کند. شما نمی توانید تمام رفتار با همسرتان ببینید و این سایرین هستند که نظاره گر رفتار شما هستند. هر فردی رفتار منحصر به فردی دارد و همه مثل یکدیگر رفتار نمی کنند پس از دستور دادن به همسرتان در جمع خودداری کنید.


۵. در برابر همسرتان در جمع از سایرین تعریف نکنید

هیچگاه در جمع از فردی که جنس مخالف همسرتان است تعریف نکنید. به عنوان مثال اگر در جمع از مردی دیگر در مقابل شوهرتان تعریف نکنید چون این گونه برداشت می شود که آن مرد را به شوهرتان ترجیح می دهید و همچنین بلعکس سایرین این احساس را پیدا می کنند که شما از زندگی خود و شوهرتان رضایت ندارید پس هیچگاه و در هیچ شرایطی از دیگران زیاد تعریف نکنید زیرا همسرتان احساس ناامنی ، بی ارزشی و بی کفایتی میکند.


۶. هیچگاه گفتار اشتباه همسرتان را در جمع اصلاح نکنید

زمانی که همسرتان در جمع در حال تعریف کردن از شما است اشتباهات گفتاری اورا اصلاح نکنید و صحبت های او را قطع نکنید این کار باعث می‌شود که همسرتان تحقیر شود. می توانید دنبال فرصتی باشید که به همسرتان و تایید گفته‌هایش احترام بگذارید.


۷. ظاهر وضعیت تحصیلی و مالی تان را به رخ همسرتان نکشید

بیشتر افراد افتادگی و فروتنی را یاد ندارند آنها دائم در جمع شروع به تعریف و تمجید از خود و همسر شان هستند. چگونه تعریف و تمجید های افراطی در جمع نشان می‌دهد که همسر شما خلع توجه به محبت و عاطفه دارد و تشنه تعریف و تمجید است . تنها فردی که باید شما را تایید کند تنها همسرتان است.

سنگ بنای هر رابطه‌ای احترام است بدون احترام هیچ ازدواج موفق نبوده و رشد نمی کند. حال باید در مورد راه هایی که برای حفظ احترام متقابل در زندگیتان رعایت کنید را تیتر وار بیان کنیم. زوجین باید هم در جمع خصوصی و هم در روابط دو نفره خود احترام همسرشان را حفظ کنند.

احترام گذاشتن به همسر در پیش سایرین بسیار اهمیت دارد و از اصلی ترین روشهای احترام به همسر به شمار می رود. اینکه چطور باید به همسرتان احترام بگذارید و چگونه رفتار کنید سوالی است که ذهن بیشتر زوجین را به خود مشغول کرده است.

در این مقاله در مورد راه های مناسب و صحیح احترام متقابل توضیح داده شده است. اگر دنبال حفظ رابطه سالم و احترام در زندگی هستید در مقابل سایرین هم به همسرتان احترام بگذارید.

 

چند مورد از رفتارهای صحیح با همسر در جمع

Number10به صحبتهای همسرتان گوش داده و تایید کنید

همسران باید یک خانه عالی برای یکدیگر باشد یکی از اشکال احترام به همسر گوش دادن به صحبت های او در مقابل دیگران است این کار باعث می‌شود که اعتماد به نفس همسرتان افزایش یابد و بتواند در جمع حاضر شود.

صحبت های همسرتان را قطع نکرده و اشتباهاتش را به زبان نیاورید. این کار باعث می‌شود که احساس اعتماد و امنیت در رابطه شما خدشه دار شود. همچنین باعث می‌شود که سایرین نسبت به گفتار و صحبت های همسرتان عملکرد بهتری داشته باشند و از او ایراد نگیرند.


Number10مواظب ارتباط با همسرتان در بین جمع باشید

یکی از ضروری ترین ابزارها برای رابطه موفق ارتباط است. شما باید مواظب طریقه برقراری ارتباط با همسرتان در برابر خانواده خود یا همسرتان باشید. تا در این رابطه به احساس های هم آسیب و ضربه نرسانید و همچنین باعث قضاوت سایرین درباره خود و همسرتان نشوید . اگر با همسرتان کدورت و یا قهر دارید نباید سایرین از این مسئله مطلع شوند.

پس در برابر سایرین رابطه قوی با همدیگر برقرار کنید مثل بیان جملات زیبا و عاشقانه ، نگاه های محبت آمیز. این مسئله نشان می دهد که در کنار هم شاد و موفق هستید. همچنین باعث می‌شود که سایرین هم بیشتر به ارتباط شما احترام بگذارند. به گونه‌ای رفتار نکنید که سایرین از شما پرسش کنند که چرا گرفته هستید؟ و ...


Number10جوری جلوه دهید که همسرتان قهرمان زندگی تان است

می توانید به جای تحقیر و سرزنش همسرتان با رفتار و صحبت هایتان او را یک قهرمان در زندگی جلوه بدهید. رفتار تان در جمع با همسرتان باید به گونه‌ای باشد که انگار قهرمان زندگی شما او بوده است. از همسرتان در جمع تشکر کنید یک نوع قدردانی عالی.

این کار باعث می شود که او در پیش روی چشم دیگران عزیز تر شود. قهرمان بودن به این معنا نیست که او یک کار خارج از تصور انجام داده باشد بلکه به این معناست که شما در کنار زندگی با او موفق و عالی هستید.


Number10با همسرتان با صدایی آرام و مناسب صحبت کنید

یکی دیگر از راه های نشان دادن احترام به همسرتان در جمع طرز صحبت کردن با اوست. هرگز در جمع با همسرتان با صدای بلند صحبت نکنید و یا بر سر همسرتان فریاد نزنید. مخصوصاً در جلوی جمع و در حضور فرزندان. اگر احساس عصبانیت دارید بهتر است پیش از فریاد زدن محیط را ترک کرده و به خودتان کمی زمان بدهید.

چنانچه در جمع بر سر همسرتان فریاد بزنید  و صدای تان را بر روی همسرتان بالا بیاورید ، ارزش و احترام همسرتان کم می شود و باعث می‌شود که سایرین دیگر مثل قبل برای شما و همسرتان احترام قائل نشوند پس مواظب تن صدای خود در پیش روی سایرین باشید.


Number10 در جمع به همسرتان احساس امنیت بدهید

برای احساس امنیت دادن به همسرتان راه های گوناگونی وجود دارد. یکی از این راه ها حمایت از همسر در جمع می باشد. باید در جمع مراقب همسرتان باشید و اجازه ندهید که سایرین به همسرتان بی احترامی کنند و یا قصد داشته باشند که او را مورد تمسخر قرار دهند. همیشه سعی کنید که در جبهه همسرتان باشید نه آنکه مثل دیگران بخواهید او را مورد تمسخر قرار دهید. زمانی که شما در برابر بی احترامی ، بی ادبی و گستاخی سایرین بایستید ، همسرتان حس امنیت خواهد کرد سایرین هم مجوز بی احترامی به همسرتان را از شما دریافت نمی کنند.


Number10راز همسرتان را فاش نکنید

راز همسرتان را به دیگران نگویید شاید همسرتا نمی‌خواهد که سایرین هم راز او را بدانند. بیان راز همسرتان در جمع یعنی صدور مجوز برای افراد که وارد حریم خصوصی شما و همسرتان شوند این کار در آینده ضرر های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

 

چرا همسرم مرا در جمع پایین می آورد؟

این مسئله نیاز به روانکاوی دارد که شاید :

Plus او این رفتار را از خانواده خود الگو برداری کرده باشد.

Plus و یا میخواهد رهبر رابطه باشد طوری که حرف آخر و تصمیم نهایی را خود او بگیرد.

Plus و در برخی شرایط امکان دارد فرد به یک بیماری روانی خاص مبتلا باشد.

Plus و نتواند ناراحتی و عصبانیت خود را کنترل کند و دائم شما را در برابر دیگران تخریب کند،  بر سرتان داد بزند و شما را سبک کند.


سیاست کلی رفتار با همسر در جلوی سایرین چیست ؟

Plus بهترین و مهمترین سیاست رفتاری با همسر در جلوی دیگران احترام گذاشتن به او در جمع است.

Plus اهمیت قائل شدن به همسرتان در جلوی سایرین از مهمترین سیاست های رفتار با زن و یا شوهر در برابر سایرین است.

 

 

 بهترین رفتار با همسر | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1