سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

تشخیص زن وفادار | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

    

 

ویژگی زنان وفادار

  

  

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث یک رابطه سالم و پایدار می شود ، وفاداری یک زن است. هر مرد یا زنی که دنبال یک همسر متعهد و وفادار می گردد. خصوصا چنانچه شما نیز در ازدواج قبلیتان با خیانت ، شکست و عدم وفاداری همسر مواجه شده اید حتما تمام تمرکز و تلاشتان پیدا کردن یک زن متعهد و وفادار خواهد بود. امکان دارد سوالی ذهن شما را تمام مدت به خود درگیر کرده باشد این است که زن های وفادار چه خصوصیاتی دارند؟ و از کجا باید بفهمیم یک خانم وفادار است؟

می توان برداشت های مختلف و متفاوتی را از وفاداری برای اشخاص مطرح کرد ، خصوصیات مشترکی بین تمام زن و شوهرها وجود دارد که نشانه ی وفاداری افراد خواهد بود. شما نیز می توانید با آگاهی از نشانه های خانم وفادار انتخابی  مناسب برای آینده تان داشته باشید که زندگی مشترکتان را نیز امتحان کنید.

 تشخیص زن وفادار | روانشناس نعمتی

 

تعریف واژه ی وفاداری

وفاداری واژه ی است که ما در روابط مختلفمان از جمله روابط خانواده ، دوستان ، همکاران و زوجین برای آن ارزش قائل ایم. در واقع وفاداری عبارت است از اعتماد ، فداکاری، صداقت و حمایت در یک رابطه. وفاداری نیازمند تعهدی عاطفی محور دارد که خود باعث احساس هویت می شود. وفاداری یکی از اصلی ترین و مهم ترین نیازهای یک زندگی موفق و سالم است.

برای تشخیص فردی  که به ما وفادار است یا نه باید ویژگی های وفاداری را بدانیم. نشانه های وفاداری مردان و زنان به شما کمک کرده تا بتوانیم بهترین تصمیم را در زندگیتان بگیرید. آگاهی از ویژگی های وفاداری یک زن به شما کمک می کند تا شما نیز بتوایند تشخیص دهید که آیا فردی به شما نیز وفادار خواهد بود یا نه؟ و بدانید که چه طور و چگونه می توانید این گونه فضیلت اخلاقی را در وجودتان پرورش دهید.

دانستن وفاداری یک زن

به منظور تست وفاداری یک زن می توانید از او پرسش کنید که آیا او هم با یک زن وفادار و متعهد روبه رو هستید یا خیر. خاطر جمع باشید که همسر وفادارتان به اینگونه سوالها پاسخی مناسب خواهد داد و این مسئله به شما اثبات خواهد شد که او نیز به شما وفادار خواهد بود .

چنانچه نمی توانید به تنهایی متوجه شوید که او نیز به شما وفادار است یا خیر و یا خیانت می کند، می توانید با مراجعه به روانشناس خانواده مراجعه نموده و در این زمینه مشاوره خیانت بگیرید.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

 

 چه انتظاری ازرابطه دو نفره تان دارید؟ وبرای پنج سال آینده خود را کجا می بینید؟

چنانچه اوهم شما را در آینده اش تصور کند و برای شما نیز در مورد باهم بودن صحبت کند، این مسئله به این معناست که او هم به شما و رابطه اش اهمیت قائل است و علاقه دارد که این رابطه را ادامه دهد. این یعنی شما با یک زن متعهد و وفادار روبه روید.

 

 آیا شما هم رازدارهستید؟

می توانید او را با در میان گذاشتن یک راز مورد بررسی قرار دهید. یکی از رازهایتان را به او بگویید. چنانچه راز شما به سایرین بگوید امکان دارد برای شما خوب نباشد. می توانید تظاهر کنید رازی که به او گفته اید راز بوده است و برایتان با اهمیت است.

 

 

آیا تا الان به کسی خیانت کرده اید؟

عدم خیانت یک زن یکی از بزرگ نشانه های بارز یک زن وفادار است. آگاهی از بی احتیاطی های گذشته می تواند نشانه ی این مسئله باشد که او تا چه حد نسبت به همسر و فرزندانش صادق و متعهد خواهد بود. این مسئله نشانه ی این است که او چه چیزهایی را خیانت می داند.

 

 پدر و مادرها چه نوع رابطه ای با یکدیگر دارند؟

فرزندها رابطه عاشقانه شان را از روی والدین الگو برداری می کنند. اگر والدین فرزند دختر ازدواج خوبی داشته باشند این مسئله مبنایی منطقی برای مهربانی و وفاداری با شما است . در بعضی از شرایط شخص در بستر خانواده شاهد و ناظر خیانت عاطفی والدین به هم بوده اند. این مسئله می تواند تاثیری منفی به همراه داشته باشد.

 

برای شما وفاداری چه معنایی دارد ؟

برای همه وفادار بودن معنای یکسانی ندارد. بعضی اشخاص فکر می کنند که وفاداری به معنی عدم خیانت است، ولی وفاداری نشانه ی حمایت از تصمیمات شریک زندگی و اعتماد است.

 

نشانه های زن وفادار

زن وفادار ویژگی های مختلفی دارد. وفاداری از نگاه هر شخصی می تواند فرق داشته باشد.ولی آگاهی از بعضی نشانه های یک زن وفادار می تواند به شما کمک کند تا یک زن وفادار داشته باشید.

 

بعضی از با اهمیت ترین نشانه های وفاداری زن ها شامل :

Number10 اولویتش رابطه دو نفره است

یک زن وفادار به رابطه جسمی و روحی اش با شما تعهد دارد و فقط وقتش را با شما می گذراند و و تمام مدت انرژیو وقت خود را صرف ساختن چیزی منحصر به فرد می کند . چنانچه همسرتان در بیشتر اوقات رابطه اش را با شما در اولویت قرار می دهد این مسئله باعث می‌شود که حس کنید تنها شما برایش ارزشمند هستید و او شما را دوست دارد.


Number10به عهد خود پایبند است

زن وفادار با انجام قول و قرارهای خود باعث می شود که شما به او اعتماد کامل پیدا کنید چنانچه همسرتان سابقه عمل نمودن به وعده هایش را داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود که شما حس اعتماد و امنیت بیشتری کنید. یک زن وفادار طوری رفتار می کند که شما به او اعتماد کامل داشته باشید او همیشه با تلاش سعی می کند به قول و قرارهای خود با شما عمل کند.


Number10 همیشه برای شما احترام قائل است

یکی از بزرگترین نشانه های یک زن وفادار این است که به نظرات همسرش احترام می گذارد در حقیقت احترام و عشق دست به دست هم داده اند و حتی در بدترین شرایط هم برای شما حریم خصوصی قائل است تحسین و قدردانی شوهر هم از نشانه های متعهد بودن و وفاداری زن است.


Number10شما از با اهمیت ترین افراد درونی برای او هستید

از نشانه های یک زن وفادار این است که همسر خود را به حلقه درونی خانواده و دوستان خود اضافه می‌کند یه زن وفادار پس از ازدواج همسرش را یکی از اعضای مهم در جمع خانوادگی و دوستان می داند او از شما میخواهد که به ملاقات های خانوادگی او بروید و همراه او باشید.

این گونه رفتار او با شما نشانه ی این است که او زندگی دوگانه با شما ندارد یا تلاش نمی‌کند که چیزی را از شما پنهان کند یکی از مهمترین نشانه های خیانت زنان پنهان کاری است برای اطلاعات بیشتر مقاله نشانه های خیانت زنان را در این سایت مطالعه بفرمایید.


Number10دوستان همسرتان به شما خواهند گفت که او به شما علاقه مند است

همیشه دوستان هر فردی یکدیگر را به خوبی می شناسند. بیشتر دختران و زنان از راز ها و حرف های یکدیگر باخبرند و آن را با هم در میان می گذارند. همسر شما از علاقه خود پیش دوستان و خانواده‌اش تعریف خواهد کرد. اگر احساس می کنید که دوستان همسرتان هم به شما نظر مثبتی دارند و یا به شما می گویند که او هم شما را خیلی دوست دارد شک نکنید که همسر شما زنی وفادار است.


Number10 همسرتان از آینده مشترکش با شما صحبت می کند

از نشانه های یک زن وفادار این است که در مورد آینده اش با شما صحبت می کند و ترسی ندارد یکی از تست های وفاداری زنان این است که از رابطه اش با شما نگرانی ندارد. زن وفادار و متعهد آینده خود را با شما تجسم می کند و از اصلی ترین گزینه های آینده او شما هستید.


Number10 هیچگاه از تلفن همراه خود نگرانی ندارد

یکی از بارزترین نشانه های یک زن وفادار این است که از تنها گذاشتن شما با تلفن همراهش نمی ترسد. زمانی که از اتاق خارج می شود نمی ترسد که تلفن خود را در کنار شما بگذارد و به جای دیگری برود.

البته به خاطر داشته باشید که داشتن رابطه با یک زن به این معنا نیست که به مکالمه های اجتماعی و خصوصی او دسترسی داشته باشید ، اما این حقیقت که او نگران نیست که تلفن خود را در حضور شما نیز پاسخ دهد و یا با شما تنها بگذارد این مسئله نشان می‌دهد که او نسبت به شما وفادار است.


Number10 یک زن وفادار از برقرار نمودن ارتباط با شما نمی ترسد

همیشه همسرانی که با هم روابط سالم تری برقرار می کنند در رابطه های خود از رضایتمندی بیشتری برخوردار هستند و نسبت به آینده شان خوشبین ترند اگر همسر شما یک رابطه سالمی برقرار می‌کند و از گفتن حرف هایی به شما نمی ترسد. رابطه تان با او کاملا صادقانه و باز است و این یکی دیگر از ویژگی های یک همسر وفادار است.


Number10 یک زن وفادار به همسرش به عنوان یک شریک در زندگی نگاه می کند

یک زن وفادار همسرش را به منزله شریک زندگی خود می داند نه تنها دوست پسرش شریک زندگی فردی است که در تمامی مراحل زندگی باور رشد میکند و برای آینده خود با و برنامه ریزی کرده و تمام تصمیماتش را با او می گیرد به زمانی که همسرتان شما را به عنوان شریک زندگی خود می داند یعنی نسبت به شما وفادار است.


Number10 از روابط گذشته آن زن خبر دارید

از به اشتراک گذاشتن روابط گذشته خود با شما ترسی ندارد و از افشا نمودن رابطه های گذشته هاش برای شما سخت گیری نمی کند چون برای او اهمیت دارید و لازم است که شما هم از گذشته او اطلاع داشته باشید و بدانید که چه اتفاقی برای او افتاده است سعی دارد که شما را کاملاً بشناسد و برای آینده خود با شما برنامه ریزی کند.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

 
Number10 اعتماد کامل به یکدیگر دارید

همسرانی که به هم اعتماد کامل دارند روابط رضایت بخش و شادتری دارند وفاداری یک مرد زمانی معلوم میشود که نسبت به همسرش اعتماد کامل داشته باشد همچنین برعکس می توان گفت که یکی از نشانه های یک زن وفادار قابل اعتماد بودن اوست.

 

Number10 عدم سابقه خیانت به شما

یکی از نشانه های زن وفادار این است که پیش از این هیچ وقت به شما خیانت نکرده باشد چه زمانی که با شما ازدواج نموده و یا پیش از ازدواج شما رابطه ای نداشته است یکی از پیش بینی کننده های رفتار آینده یک فرد این است که در گذشته دوست پسر داشته باشد این مسئله احتمال خیانت یک زن را بیشتر خواهد کرد.


Number10 شاید قبلا خیانت کرده و درس عبرت گرفته باشد

شاید همسر وفادار شما قبلاً خیانت کرده است ولی الان از کار خود پشیمان شده باشد و درس عبرت گرفته باشد پس این مسئله نمی‌تواند وفاداری یک زن را زیر سوال ببرد شاید همسرتان از خیانت های پیشین خود شرمنده و پشیمان شده باشد و یا تصمیم گرفته باشد که هیچگاه به کسی صدمه نزند.

در مورد اشتباهات گذشته با همسرتان صحبت کنید و او را قضاوت نکنید و بترسید که او به شما خیانت کند از او پرسش کنید که چه چیزی باعث شد که به شما خیانت کند و چه درسی از این مسئله گرفته است.

 

Number10 زن فادار عاشق نشان دادن محبت‌ است

یک زن وفادار عاشق این است که محبت های فیزیکی ، جسمانی و عاطفی خود را به صورت نوازش ، در آغوش گرفتن و بوسیدن شما نشان دهد.


Number10 یک زن وفادار در لحظات سخت در کنار شما می ماند

یک زن وفادار در تمامی لحظات سخت و چالش برانگیز زندگی در کنار شما خواهد بود و شما را ترک نخواهد کرد در زمان وجود مشکلاتی مثل : از دست دادن عزیزان ، مشاجره ، بیماری ، مشکلات مالی و ... در کنار شما مانده و شما را همراهی خواهد کرد. و کاری می‌کند که شما لذت ببرید حتی اگر مشکلات و سختی هم وجود داشته باشد همچنان دوست دارد که در زندگی مشترک در کنار شما بماند و شما به او تکیه کنید.

 

 

 تشخیص زن وفادار | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1