سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

اولویت اول زندگی مشترک | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

    

 

دوازده راهکار برای همسری که تنها به کارش اهمیت می دهد :

  

  

همسرم تنها به کارش اهمیت می دهد و در واقع کارش را به من ترجیح می دهد آیا همسرتان نیز به کارش معتاد است ؟ اینگونه افراد دائم مشغول به کار هستند و تمام مدت فکر و ذهنشان به سمت کار معطوف می باشد. اینگونه افراد به همسرشان اهمیتی نمی دهند و تمام اهمیت زندگی آنها کار است و کارش را بیشتر از شما دوست دارند.حس تنهایی ، وعده های عمل شده ، حس ناامیدی و خشم همچنین این باور که شما خیلی هم مهم نیستید برای بیشتر افرادی که به کار دائم مشغول هستند ایجاد می شود.

 

اولویت اول زندگی مشترک

 

مشکل های زندگی با همسری که دائم به فکر کار هستند کم نیست زیرا این گونه افراد بین کار و زندگی زناشویی شاد و سالم تعادلی برقرار نمی کنند. به علت سوال های مکرر شما مراجعین محترم درباره کار همسر و بی اهمیتی او نسبت به شما درطی این مقاله پرداخته شده اگر شما هم دنبال راهکاری برای همسری که به شما اهمیتی نمی دهد هستید میتوانید این مقاله را مطالعه نموده و چنانچه پاسخ خود را دریافت نکردید به یک روانشناس خوب مراجعه کنید.


زندگی با همسری که معتاد کار است

هنگامی که هر یک از همسران زمان زیادی را به کار اختصاص می‌دهند حالا که از روی انتخاب و چه از روی ناچاری سرانجام زمان کمتری را برای پرورش ازدواج و روابط شاد و عالی با خانواده اختصاص خواهند داد. عدم تعادل بین زندگی زناشویی و فعالیت  می تواند مشکل های زیادی را به بار آورد. از جمله این مشکلات می توان به بحث افسردگی همسر ، نداشتن رابطه سالم ، خیانت و زندگی خسته کننده اشاره کرد.

همسران حتی اگر به درآمد و پول هم زندگی با همسر معتاد به کار دست واقعا خسته کننده است نیاز به صبر زیادی دارد.بعضی از افراد برای امرار معاش زندگی مجبور به کار کردن هستند و برای رفاه خانواده خود خیلی کار می کند این گونه افراد را معتاد به کار نمی نامیم بنابراین همیشه شرایط آنگونه که شما احساس می کنید بد نیست. بنابراین پیش از هرگونه قضاوت در مورد کار کردن همسرتان اوضاع و شرایط او را در نظر بگیرید شاید همسر شما مجبور است برای امرار معاش شما و خانواده تان تا دیر وقت کار کند.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

 

چند راهکار برای همسرانی که اولویت زندگیشان کارشان است :

آیا شما هم نسبت به کار دائم همسرتان شکایت دارید نگران نباشید ما در این مقاله چند راهکار به شما آموزش می دهیم که بتوانید از زندگی لذت برده و در کنار همسرتان از زندگی لذت ببرید.

 

 
Number10 نسبت به کار زیاد همسرتان دید منفی نداشته باشید

زندگی با همسری که همیشه کار میکند و برای کار کردن زمان زیادی را اختصاص می دهد همیشه هم منفی نیست اگر همسر شما کار کردن را از روی رضایت و اشتیاق انجام می دهد و رضایتش را در زندگی افزایش می‌دهد یعنی شما برایش ارزشمند هستید.


Number10 قضاوت و تصمیم عجولانه ممنوع

هنگامی که با کار زیاد همسرتان روبرو می شوید به این مسئله فکر می کنید که به شما اهمیت نمی دهد و کارش را بیشتر از شما دوست دارد در حالیکه این قضاوت از روی عصبانیت است می‌تواند به شدت به زندگی مشترکتان آسیب بزند و کار او بر اساس اعتیاد نباشد و او مجبور است که شبانه روزی کار کند تا بتواند رفاه حال شما و خانواده را تامین کند پس از قضاوت های اثر عصبانیت و عجولانه خودداری کنید.


Number10 از همسرتان علت کار زیادش را بپرسید

همانگونه که گفته شد همسرتان را از روی عصبانیت و عجولانه قضاوت نکنید و برای درک بهتر مسایل از او سوال کنید و قضاوت را کنار بگذارید. پاسخ همسرتان در مورد این مسئله بینش شما را عوض خواهد کرد.  و دیگر به این مسئله که کارش را به زندگی با شما ترجیح می دهد فکر نخواهید کرد و از قضاوت های اشتباه جلوگیری می شود.


Number10 عدم مقایسه همسرتان با دیگران

از مقایسه همسرتان با سایرین خودداری کنید و مرتب به او نگویید که دیگران از تو بهتر و یا بدتر هستند زیرا هیچ فردی از زندگی فرد دیگر خبر ندارد زیرا مقایسه باعث ایجاد استرس و اضطراب در شما می شود و حس بدتری را به شما القا خواهد کرد پس سعی کنید بدون مقایسه با دیگران از شوهرتان به خاطر ایجاد رفاه و آسایش خانواده تشکر کنید.


Number10 هدفمندسازی اعمال و رفتار تان

چنانچه همسرتان به کار اعتیاد دارد و همیشه بدون انتخاب کار می کند امکان دارد شما نیز ناخواسته این رفتار را تشدید کرده باشید رفتار و اعمال شما می تواند تاثیر زیادی بر روی کار و زمان همسرتان داشته باشد به طور مثال چنانچه همسرتان زمان زیادی را برای کار کردن صرف کرده است شاید علت آن بستر نامساعد خانواده باشد زیرا بعضی از خانم ها خیلی به همسر خود غرغر می کنند. بعضی از زنان و مردان برای فرار از بستر خانواده خود را به کار مشغول می شوند.

 

Number10 با مثبت اندیشی و همدردی به همسرتان نزدیک شوید

سرزنش و غر زدن همسرتان به علت کار کردن چیزی را درست نمی کند . همسرتان را سرزنش نکنید . با دلسوزی و احتیاط به حرفهای همسرتان بپردازید و طوری رفتار نکنید که همسرتان احساس کند که شما قدردان زحماتش نیستید . می توانید با لحنی آرام به همسرتان درباره دیر آمدن از محل کار و یا کار زیاد بدون حضور فرزندان تان صحبت کنید.

 

Number10 از کنار هم بودن لذت ببرید

کیفیت رابطه مهمتر از کمیت است .سعی کنید از زمانتان لذت ببرید ، ناامید و ناراحت نباشید ، سعی کنید از کنار هم بودن لذت ببرید . هنگامی که در کنار هم هستید صحبتهای کاری را کنار بگذارید و فقط از عشق و عاطفه صحبت کنید . برای خود برنامه تفریحی بگذارید و خاطرات خوشتان را ثبت کنید.


Number10 دنبال لذت دو طرفه باشید

دنبال فعالیتی باشید که هر دو از آن لذت می برید تا بتوانید همسرتان را از کار بیش از حد دور کنید . مثلاً فیلم دیدن ، پیاده روی کردن که بتواند از تنش بین شما و همسرتان بکاهد.


Number10 زندگیتان را با قدرت ادامه دهید

چنانچه دایم منتظر همسرتان باشید و مدام در حال انتظار کشیدن باشید ، عمرتان را از دست داده اید . این زندگی جز رنج چیز دیگری ندارد . چنانچه همسرتان معتاد کار کردن است و نمی تواند با شما به تفریح برود موردی ندارد .خودتان را از تفریح محروم نکنید به سفر بروید. زندگیتان را در انتظار نگذاشته تا همسرتان برای شما وقت بگذارد.


Number10 نکته های مثبت را پیدا کرده و با هم لبخند بزنید

هر چه همسرتان بیشتر کار کند ، فشار بیشتری روی شما خواهد آمد.


Number10 به همسرتان دلگرمی دهید

در یک چنین مواردی دلگرمی و حمایت شما بسیار ارزشمند است . مشکلات زندگی با همسر پر کار است. حمایتتان خستگی اش را بر طرف کرده و آرامش به همسرتان خواهد بخشید.

اگر همسر شما مجبور است که ساعتهای زیادی کار کند سعی کنید که او را درک کرده و به او نگویید که به من اهمیت نمی دهد. این وضعیتی موقتی است و با تلاش و صبر شما می تواند اوضاع را بهتر کند.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 
Number10 از روانشناسان کمک بگیرید

عدم تعادل بین زندگی زناشویی و کار و ترجیح دادن شغل با همسر می تواند شما را مضطرب ، افسرده و ناامید سازد. چنانچه همسرتان کارش را در اولویت قرار دهد شما نمی توانید از اعتیاد به کار دور کنید. در این باره می توانید به روانشناس خانواده مراجعه کنید تا مشکلات بین شما و همسرتان را حل نماید.

 

 

اولویت اول زندگی مشترک | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1