سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

 

درمان همسر خیانت کار | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

  

سه گام مهم هنگام خیانت همسر

۱. خودتان را سرزنش نکنید

دلیل های همسرتان برای خیانت کردن شاید کاملاً روشن نباشد ولی همین آشفتگی باعث میشود که حس کنید خودتان را باید سرزنش کنید. شاید احساس کنید که شما مقصر هستید و به خاطر این که از او دور شده اید و یا در اتاق خواب خیلی با همسرتان خوش برخورد نموده اید به شما خیانت کرده است شاید فکر کنید که زیاد برای همسرتان وقت نگذاشته اید.

 

درمان همسر خیانت کار

 

ولی بهتر است بدانید که هیچ کدام از این دلایل شاید باعث خیانت همسرتان به شما نباشد و هرگز خودتان را به خاطر اشتباهات تان سرزنش نکنید بهتر است برای حل این مسئله ابتدا میشه روانکاوانه خیانت همسرتان را بررسی کنید اگر در وهله اول شما مقصر داستان هستید این تقصیرها را حل کنید و از همسرتان پوزش بخواهید ولی اگر همسرتان مقصر است او را نزد یک درمانگر خوب ارجاع دهید.

شاید شما در رابطه تان مقصر ۱۰۰ درصد  داستان باشید ولی این مسئله مهم است که مسئولیت آن را بپذیرید هرگز فکر نکنید که اشتباهاتتان باعث می شود که همسرتان خیانت کردن داشته باشد.چنانچه بیش از حد خود را سرزنش میکنید این مسئله باعث می شود که شریک زندگی تان اشتباهاتش را نپذیرد پس به جای تمرکز بر روی اشتباهات خودتان بر روی خیانت همسرتان تمرکز کنید تا او نیز به اشتباهات پی ببرد.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

icon question

 
۲. به شریک عشقی همسرتان فکر نکنید

چنانچه دیوانه کردن خودتان را دارید می توانید به زن یا مردی که همسرتان با او وارد رابطه شده فکر کنید و از خود بپرسید که عکس پروفایل اینستاگرام آن فرد چیست و ساعتها و روزها اینستاگرام آن فرد را چک کنید شاید فکر کنید که دانستن همه جزئیات آن شخص به شما کمک میکند که بفهمید مشکل در رابطه چیست ولی این کار دردی از شما دوانمی‌کند.

 


۳. دل های خیانت در همسرتان را به صورت منطقی حل نکنید

شاید با خود فکر کنید که دلیل های منطقی برای خیانت همسرتان پیدا کنید آرام میگیریم و باعث جلوگیری از خیانت های بعدی او می شود مثل اینکه شوهرتان وقتی که از شغلش بیکار شده احساس بی ارزشی می کند یا اینکه آن زن یا مرد به اندازه کافی به همسرتان اصرار کرده که او نتوانسته این مسئله را حذف کند و مقاومت تو شکسته شده است ولی تلاش برای توجیه خیانت همسرتان یک کار کاملا بی فایده است .
 این مسئله را بپذیرید که اگر آسیب دیده اید باید راهی برای برخورد با یک چنین خیانت همسرتان پیدا کند که می توانید این مسئله را توجیه کرده و بهانه جویی کنید .
زمان زیادی برای تلاش با دلیل های دقیق خیانت همسرش هم می‌توانید رو به جلو حرکت کنید و این مسئله را دقیق و موشکافانه حل کنید.


۴. خیانت همسرتان را از دیگران پنهان کنید

شاید به شدت از دست همسرتان ناراحت و عصبانی باشید و بتوانید به تمامی اعضای خانواده و نزدیکانتان احساساتتان را بیان کنید ولی این کار بسیار اشتباهی است توانید تنها به افرادی بگویید که به شما بتوانند کمک کنند.شاید در ابتدا درباره خیانت همسرتان با افراد دیگر صحبت کنید و احساس آرامش کنید ولی بعدا حتماً پشیمان خواهید .
اگر تا این لحظه در مورد خیانت همسرتان به دوستان نزدیک یا اعضای فامیل چیزی نگفته اید کار بسیار خوبی انجام داده اید و این مسئله امتیاز بالایی دارد .


۵. به قضاوت سایرین از اهمیتی ندهید

هیچگاه به این مسئله فکر نکنید که افرادی که از این مسئله مطلع هستند در مورد شما چه فکر می‌کنند اگر چه سایرین می‌توانند به شما توصیه های مفیدی بکنند ولی در نهایت همه چیز به خود شما بستگی دارد هیچ گاه از خود نپرسید که اگر تصمیم به ادامه یا ترک رابطه دارید دیگران چه فکری خواهند کرد.
این مسئله مهم نیست که سایرین در مورد شما چه فکر میکنند فقط نباید اجازه دهید قضاوت سایرین باعث ختلال در تصمیم گیری های شما شود. شاید گفتگو با افراد نزدیک بتواند به شما در حل این مسئله کمک کند ولی در نهایت باید بدانید که نظر شما مهمتر از سایرین است .


۶. پیش از هر عملی خوب فکر کنید

شاید لحظه ای که متوجه خیانت همسرتان شدید بخواهید او را از منزل بیرون کنید ولی بهتر است به خود و همسرتان زمان بدهید میتوانید مدتی را به دور از خانه بگذرانید ولی گفتن اینکه در گام اول اسم طلاق را به زبان بیارید کاری بسیار اشتباه است و از این مسئله خودداری کنید. مقداری زمان دادن به حل این مسئله باعث می‌شود که شما بهترین تصمیم را برای رابطه تان بگیرید.
چنانچه قصد جدایی از همسرتان را دارید این مسئله می‌تواند نشانه قاطعیت شما باشد ولی باید از گفتن این مسئله که می خواهید طلاق بگیرید اجتناب کنید مقداری زمان بدهید تا پیش از اینکه برای همیشه در مورد این مسئله تصمیمی بگیرید صبر کنید تا مسئله روشن شود.


۷. عدم تنبیه همسر

همسرتان را تنبیه نکنید شاید بخواهید همسرتان را تنبیه کنید و وسایل را که او دوست دارد خرد کنید ایا خودتان نیز قصد خیانت به او را داشته باشید ولی اینگونه رفتار نه تنها شما را آرام نمی کند بلکه به مشکلات زندگی شمادامن خواهد زد.
بهتر است زمانی را برای فاصله با همسرتان اختصاص دهید ولی نباید شرایط را از اینی که هست بدتر نکن وگرنه امکان دارد هر دوی شما مورد صدمات جدی واقع شوید .

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 
تنبیه کردن همسرتان تنها باعث ایجاد دردسر های بیشتر در رابطه می شود و اوضاع را بدتر خواهد کرد اشکالی ندارد که کمی از یکدیگر هم فاصله بگیرید ولی رفتار بی رحمانه هیچ توجیهی ندارد و اوضاع را بدتر می کند.

 

 

 درمان همسر خیانت کار | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1