سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 


اختلاف درمخارج زندگی | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

  

بسیاری از زن و شوهرها بر سر مسائل مالی و مخارج زندگی اختلاف نظر دارند زوجینی که در ابتدای زندگی مشترک به این مسئله ایمان و باور دارند و در طی روزها و هفته ها این جملات را به یکدیگر می گویند و به هم اطمینان می دهند که مسائل مادی در زندگیشان اثر بالایی ندارد . با تمام این مسائل بعد مدتی یکی یا هر دوی آنها از خودم می پرسند که از استقلال مالی شان چه می شود ؟

اگر قرار باشد تمامی به دست می آورند را در زندگی مشترک خرج کنند و خود را نادیده بگیرند آن وقت تخفیف آزادی عمل آنها چه می شود ؟

 

اختلاف در مخارج زندگی

 

برای همین منظور از روشهای بعضی از آنها بعد طی مدتی از آغاز زندگی مشترکشان ترجیح می‌دهند که حساب ترجمه خارج و پول های خود را از همسرشان مخفی کند در مورد درآمدشان با همسرشان صحبت نکنند ولی هیچ کدام از این شیوه‌ها نتیجه دلخواه و ایده‌آلی در زندگی ما به وجود نمی آورد یعنی آرامش در زندگی از من خواهد رفت شرایط را بدتر از قبل خواهد کرد و رابطه زوجین را با مشکلات جدی مواجه می‌سازد و پایه و اساس به هم ریختن آرامش در زندگی مشترک می باشد.

 

راه حل مسئله چیست ؟

چه طور باید به هم اعتماد کنید ؟

 

هم از لحاظ احساسی و هم به لحاظ آزادی ، استقلال داشته باشند.

 

راه حل :

روانشناسان و متخصصین مسائل خانوادگی پاسخ های جالبی به این سوال می دهند آنها می‌گویند که باید در زندگی زناشویی همسران تنها کسانی باشند که یک چنین مشکلاتی را حل کنند . راه حل مناسب این است که هر دو زوجین می توانند حس امنیت و اعتماد را در طرف مقابل شان ایجاد کنند. توصیه روانشناسان در این زمینه این است که زمانی که یک مسئله مادی و مالی در زندگی مشترک پیش می آید زن و شوهر باید اهداف مشترکی با یکدیگر داشته باشند و بدانند که این هزینه را چطور باید خرج کنند و چه انتظاری از یکدیگر دارند.

 

 

همسران باید هزینه های مختلف زندگی را مثل خرید خانه ، اتومبیل یا اجاره خانه ، تامین خرج و مخارج تحصیل فرزندان و برنامه ریزی به منظور سفر های مختلف و گردش های تفریحی و خانوادگی و هزینه‌های دوا درمان را مشخص کنند و بدانند که برای رسیدن به یک چنین هدفی چه کاری باید انجام دهند البته کاملاً روشن است که چنین سرویسی هر از گاهی باید مورد بررسی قرار گیرد تا اگر هزینه یا برنامه ها تغییر کرده باشد یا به آن اضافه شده باشد در نظر بگیرند.

چنانچه حساب بانکی مشترکی با همسرتان دارید خیلی خوب است که همراه با هم بتوانید مسائل مادی و مالی خانواده را مدیریت کرده و تناسب میان هزینه و درآمدها برقرار سازید البته یک چنین حساب مشترکی نباید فقط حساب بانکی یک نفر باشد بلکه باید هر دو به تنهایی نیز حساب بانکی داشته باشند راه حل روانشناسان در این زمینه این است که یک حساب بانکی مشترک با همسرتان داشته باشید و هر کدام حساب بانکی شخصی نیز برای خود افتتاح کنید.

می توانید آن حساب بانکی مشترک را با همکاری و مدیریت یکدیگر صرف خرج و مخارج زندگی کنید و در حساب‌های بانکی شخصی می توانید هر یک با اختیار خود این مخارج را صرف مسائل شخصی خود انجام داده و ۱۰ درصد از درآمد زندگی را صرف حساب شخصی خود و ۹۰ درصد باقی مانده را صرف حساب مشترک یکدیگر کنند.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

icon question

 

نحوه برخورد با همسر خسیس

افراد خسیس به قدری در فکر پول جمع کردن هستند که لذتی از درآمد و پول خود نمی دارند البته خساست تاثیری بسیار منفی در روابط اجتماعی و فردی شخص می گذارد. عنوان همسرتان را در بین انظار عموم فریاد نزنید همسرتان باعث لجبازی در شود خساست آمیز است ادامه دهد.
زن ها بیشتر از آنکه خساست همسرشان ناراحت باشند ذهنشان درگیر این مسئله است که علت اصلی خساست همسرشان چیست برای همسرشان نیستند در اولویت همسرشان قرار نمی‌گیرند و برای همسرشان دوست داشتنی نیستند.


خساست به چه معناست ؟

اکثر زنان اعلام می‌کنند که در زندگی مشترک تحت فشار هستند و از زندگی زناشویی خود رضایت لازم را ندارند و یکی از علل مهم این مسائل را خساست همسر خود اعلام می کنند. زندگی با همسر خسیس بسیار سخت و غیر قابل تحمل است .زاویه ی دیگر این است که حتماً باید به آن توجه کنیم و آن معنی واژه خساست است.

آیا واقعاً هر نوع خرج کردنی می تواند خساست باشد ؟

آیا هر نوع جلوگیری از هزینه مازاد در مسائل زندگی خسیس بودن است ؟ خساست هم تعریف خود را دارد و خانم ها باید تفاوت بین مرد خسیس و مرد دست و دلباز را به خوبی درک کنند و بتوانند در مورد خسیس بودن یا نبودن همسر خود قضاوت کنند.
پول و امنیت مالی و مادی در زندگی مشترک در دایره توجه خانمها یک فاکتور اساسی و مهم است و حقیقتی است که به ذات تمامی زن ها برمیگردد و البته کاملاً طبیعی هم هست ولی بعضی از زنها مدیریت صحیح و با دقت مالی را با خسیس بودن همسرشان اشتباه می گیرند و همسر خود را خسیس می نامند در حالی که همسر آنها مدیریت مالی درستی شاید داشته باشد در صورتی که چنانچه فردی نسبت به زندگی مدیریت مالی مناسبی نداشته باشد و نتواند مسائل مالی خانواده خود را به درستی برنامه ریزی و خرج کنند.

زن و فرزندان خانواده آسیب می‌بینند و مشکل های فراوانی در مورد های مالی برای آنها به وجود می آید در ابتدای زندگی مشترک به زن ها پیشنهاد می شود که در مورد نشانه و علائم خسیس بودن مردها اطلاعاتی کسب کنند.


چرا بعضی مردان خسیس هستند ؟

پاسخ این سوال جواب های زیادی دارد به لحاظ علم روانشناسی و مذهب روانکاوانه احساسات فرد ریشه در زمان کودکی فرد دارد پدر علم روانشناسی معتقد است که این مسئله به زمان رشد مقعدی فرد مرتبط است . یکی از مفاهیمی که شخص با آنها در روند رشد خود درگیر می‌شود رشد روانی جنسی فرد است . یکی از این مراحل ، مرحله مقعدی می باشد که کودک از نگاه داشتن مدفوع خود بسیار لذت می برد ، کودک از مقعد خود به عنوان منبع شناخت یا  می کند.

اشخاصی که در بزرگسالی از لحاظ روانی در این مرحله تثبیت شده باشند در زمان بزرگسالی افراد خسیس می شوند به احتمال زیاد می شود و به همان سمت کشیده خواهند شد اگر در زمان کودکی به خاطر خرج نکردن پول تشویق شود ، باید انتظار داشت که در زمان بزرگسالی فردی باشد که پول های خود را به سختی خرج کند.


چرا مرد های خسیس از خرج کردن و تنفر دارند ؟

در حقیقت زمانی که همه چیز در یک زندگی طبیعی است و هیچ جنگ و جدالی وجود ندارد ، علت این رفتار‌های خساست گونه از سوی مرد چیست ؟
علت خساست مردان می تواند ریشه در گذشته وجود داشته باشد گذشته‌ای که به شدت در روان فرد تاثیر منفی گذاشته است و او را به این سمت و سو کشانده است.
به عنوان مثال شاید مردی از ابتدای زندگی فردی بسیار دست و دلباز بوده ولی به خاطر مسائلی که در زندگی اتفاق افتاده خسیس می شود و او مجبور است که از ابتدا اوضاع مالی خود را سامان دهد.

این مرد در این زمان دچار تجارب سختی می شود و این حادثه به او ضربه میزند و روی فرد تاثیر منفی می گذارد و با سختی زیاد پول های خود را خرج می‌کند شاید از مشکلات فاصله بگیرد ولی حس و حال بد آن زمان همچنان همراه اوست ، به زبان عامیانه مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

گاهی اوقات علت خساست مرد این است که از صداقت طرف مقابل خود ناامید شده است و به اطرافیان خود شک دارد مثلاً مردی که در گذشته خود مورد سوء استفاده مالی از جانب همسر خود قرار گرفته این مسئله او را بدگمان می کند و به همین علت نمی‌تواند همسر خود را با امنیت روانی کامل تامین کند.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 

تاثیر مشکلات زندگی بر خساست مردان

یکی از علت هایی که مردها برای زنها به قدر کافی پول خرج نمی کنند این است که در روابط خود با همسرشان دچار مشکل شده‌اند به طور مثال تصور کنید که اشتباه های زیادی در رابطه زناشویی خود دارد این مسئله باعث می‌شود که اعتماد همسرش از او سرد شود.

به عنوان مثال اگر خانمی به همسر خود خیانت کند شوهرش او را بخشیده ولی باعث شده که صداقت او و همسرش از میان رفته باشد شاید همسرش مجبور بوده به خاطر فرزندانش حاضر به ادامه زندگی شده باشد شاید همه چیز در ظاهر آرام شده باشد ولی در واقع هیچ چیزی تغییر نکرده است و من مثل گذشته به زندگی زناشویی خود دل گرم نیست. 

زیرا احساس می‌کند که شاید از طرف همسر خود دوباره مورد خیانت واقع شود و در چنین شرایطی مرد از خرج کردن احساس خوبی پیدا نمی‌کند و احتیاجات زن را برآورده نخواهد کرد و فکر می‌کند که هزینه کردن برای این زندگی بیهوده است . بهتر است زنان بدانم که خساست در همسرانشان شاید ذاتی نباشد . گاهی مردان به خاطر دلخوری هایی که از همسر خود دارند خسیس می شوند.

 

رفتار متقابل با مردان خسیس

این اتفاق کاملا طبیعی است که زن ها عقیده دارند که همسرانشان به قدر کافی به لحاظ مالی آنها را تامین می‌کنند و در صدد آن بر می آیند که شرایط را تغییر دهند ولی نحوه انجام این عمل مستلزم مهارت خاصی می باشد که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم زنان باید این نکته را در نظر داشته باشند که حالت بحث و دعوا و تهاجمی همه چیز را بدتر می کند.

بعضی اوقات خانم ها به علت کمبود مادی و مالی تحت فشار می باشند و کنترل رفتار خود را از دست داده و دیگر نمی توانند هدف و منظور خود را به همسرشان برسانند شروع می‌کنند به دعوا و بحث همیشه جر و بحث و دعوا باعث میشود که مردها در برابر زن ها جبهه مخالف بگیرند بهترین روش برخورد این است که خانمها در آرامش بحث را آغاز کنند و به عنوان یک ویژگی‌های مثبت بشمارند و پس از آن این مسئله را به عنوان فاکتوری عنوان کنند.

 

 

 اختلاف در مخارج زندگی | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1