سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 


فواید مشاوره ازدواج | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

  

مشاوره پیش از ازدواج به چه دردی می خورد؟

تعداد کمی از زوجین به مشاوره  پیش از ازدواج  را باور دارند و برای آن اقدام می کنند. طبق آمارها میزانطلاق در سال های اخیر بسیار نگران کننده است تا حدی که بعضی از کارشناسها از آن با نام سونامی طلاق یاد می کنند . در بعضی استان ها از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق منجر می شود . تعداد بالایی از طلاق ها، در سال اول زندگی زناشویی اتفاق می افتد.

 

فواید مشاوره ازدواج

 

یکی از علتهای مهم طلاق، انتخاب نادرست زوجین است. طبق تحقیقات انجام شده احتمال طلاق در افرادی به مشاوره  پیش از ازدواج مراجعه کرده اند کمتر است . همچنین نیمی از زوجینی که در شرف طلاق هستند چنانچه در مشاوره پیش از ازدواج مراجعه می داشتند به مشکلات رابطۀ خود آگاه بودند ازدواج آن ها به جدایی ختم نمی شد. چرا مشاوره پیش از ازدواج می تواند مفید و تاثیر گذار باشد؟ در مشاوره پیش از ازدواج چه کاری انجام می شود؟

 

کارتان را به یک روانشناس خبره بسپارید

برای انجام هر عملی می بایست که به یک  روانشناس خبره مراجعه کنیم. زمانی که قصد خرید یک ماشین جدید داریم کمک گرفتن از یک کارشناس خودرو خریدمان را راحت می کند. بیشتر ما در خرید اتومبیل به مسائل ظاهری توجه می کنیم ولی از سلامت موتور اتومبیل  اطمینان نداریم بنابراین با ید با یک کارشناس مشورت کنیم .

در مشاوره پیش از ازدواج نیز همین مسأله اتفاق می افتد.مشاور یا روانشناس مشکلات و مسائلی را که از دید شما پنهان مانده و شناسایی نموده و میزان آسیب آن ها را برای شما روشن می سازد و نتیجه نهایی را بر عهدۀ شما می گذارد. زیرا بعضی از اختلالها (مخصوصا اختلالهای شخصیت)  یا لاعلاج بسیار مشکل است  ، وجود چنین اختلالهایی در شخص می تواند آسیبی جدی به زندگی مشترک و رابطه وارد کند. یک چنین مشکلهایی نشانه های قابل تشخیص و بارز برای اشخاص عادی ندارد.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

 

بررسی شخصیت زوجین در مشاوره پیش از ازدواج

از با اهمیت ترین اقدامهای مشاوره پیش از ازدواج ، مشخص نمودن نیمرخ شخصیتی افراد است یعنی بررسی تمام ویژگی های شخصیتی مهم دو زوج و بررسی هماهنگی بینشان.

عدم هماهنگی شخصیتی بین زوجین ، یکی دیگر از دلیلهای با اهمیت طلاق است (درلفظ عامیانه به سوء تفاهم معروف است). تفاوت شخصیتی می تواند عامل ایجاد تعداد بالایی از مشکلات بین زوجین باشد.  به عنوان مثال تصور کنید زنی برونگرایی با مرد درونگرایی یا بالعکس ازدواج کنند.

یکی اهل معاشرت (رفت و آمد)  و دیگری متمایل به خلوت و تنهایی . به طور حتم می توانید پیش بینی کنید که چه مشکل هایی در زندگی مشترکشان پیش خواهد آمد.

 

گاهی در مبحث ازدواج عشق وعلاقه مانع تصمیم منطقی می شود

اکثر دختران و پسران متمایل اند با شخصی ازدواج کنند که عاشقش هستند یا علاقه داشته باشند و ملاک اصلی بیشتر آنها برای ازدواج علاقه به طرف مقابل است. اما نکتۀ مهم این است که عشق و علاقه باعث ایجاد اختلال در بخش منطقی مغزمی شود و فرد عاشق نمی تواند به طور منطقی رفتار کند و نقاط ضعف او را ببیند. بخش منطقی مغز در شخصی که درگیر احساسات شدید شده است، به خوبی کار نمی کند .

در مشاوره پیش از ازدواج مسائل و مشکلاتی که شاید از دیدتان پنهان بماند شناسایی شده و از میزان اثرگذاری احساس بر منطق می کاهند.

 

بعضی مشکلات شخصیتی افراد ریشه در ژنتیک آنها دارد

 و به آسانی و راحتی قابل تغییر نیستند. شخصیت بیش از نیمی از افراد ژنتیک دارد که ثابت و پایدار هستند. بنابراین همانطور که شما انتظار افزایش قد نامزدتان را ندارید نباید انتظار تغییر بعضی از ویژگی های شخصیتی او را هم داشته باشید در کل به امید تغییر نمی توانید با او ازدواج کنید. اما بهتر است بدانید که کدام ویژگی قابل تغییر و کدام غیر قابل تغییر و کدام تا حدی قابل تغییر است و به عهدۀ روانشناس است.

و تعدادی از زوجین به امید این که همسرشان قول داده تغییر می کند با او ازدواج می کنند و وارد زندگی مشترک شده اما غافل از این که تغییرغالباً غیر ممکن است . در مشاوره پیش از ازدواج روانشناس به ارزیابی ویژگی های شخصیتی زوجین می پردازد و میزان قابل تغییر بودن و مشکل ساز بودن آن ها را تعیین می کند.

 

شناسایی نمودن اختلالهای روانشناختی

ازدواج در شرایط عادی استرس ، چالش های خاص خود را دارد و بیشتر افراد آن را می توانند مدیریت کنند. ولی چنانچه یکی از زوجین یا هر دو مبتلا به اختلالی باشند موضوع به این سادگی نیست . به طور مثال تصور کنید خانمی به افسردگی دچار شده است و با خانوادۀ همسرش دچار چالش شده است . چالش هایی که دیگران شاید بتوانند آن را به راحتی مدیریت کنند ولی آن خانم به علت افسردگی، توان مقابله با افسردگی را نخواهد داشت و می تواند همین مسأله زندگی مشترک را دچار مشکلات جدی کند.

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 

مدیریت هیجانات و توانایی حل مشکلات

دعوای زن و شوهرها چندان نگران کننده و جدی نیست. در حقیقت بعید است  که زوجین هیچ گونه بحث و اختلافی نداشته باشند و وجود بحث و دعوا در زندگی زوجین مشکل ساز نیست ولی بحث هایی که به زد و خورد بیانجامد دیگر طبیعی نیست. زیرا مشخص است که هر کدامیک از زوجین یا هر دو نفرشان در مدیریت هیجانات خود مشکل دارند.

در مشاوره پیش از ازدواج روانشناس به بررسی توان مدیریت هیجانات و هوش هیجانی طرفین می پردازد و وجود مشکلات را مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

 فواید مشاوره ازدواج | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1