سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل

 

 

علل رایج طلاق | روانشناس نعمتی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

  

علل رایج طلاق در سال‌های اول زندگی

برای ازدواج چند نوع بلوغ لازم است بلوغ جنسی ، عاطفی و عقلی که در سنین زیر ۱۸ سال اتفاق می افتد . اما برای رسیدن به بلوغ عاطفی و عقلانی زمان بیشتری نیاز است هر چند سن دقیق مشخص نیست زیرا در این گونه موارد به تجربیات هر فردی متفاوت است اما به طور کلی آرزو و آمال انسان ها و همچنین اهداف افراد در سنین زیر ۲۰ سال و بعد از آن متفاوت است زمانی که افراد در سنین بسیار پایین تصمیم به ازدواج می گیرند.

انتظاراتشان پس از گذشت چند سال بروز می کند که امکان دارد فرد مورد نظر با انتظارات آنها متفاوت باشد و همین مسئله زمینه های مشکلات و نارضایتی و سرانجام طلاق را به بار می آورد.

 

علل رایج طلاق

سالهای پر از تنش و درگیری

دو سال اول ازدواج سال های پر از درگیری و تنش است طبق مطالعات انجام شده درصد زیادی از افراد در این سالها از یکدیگر جدا می شوند . زیرا در این زمان زوجین شناخت کافی از ویژگی و عادت های یکدیگر ندارند و از آنجا که شیوه حل مسئله در افراد مختلف با هم متفاوت است به احتمال زیاد اگر دو نفر بر سر یک مشکل با هم توافق هم داشته باشند بر سر راه حل باهم به توافق نمی رسند.

 

 

 بعضی از مشکل های رایج در سال‌های اولیه ازدواج شامل ارزش ، ارتباط با خانواده و خویشاوندان ، مشکلات مادی و بعضی از روابط زناشویی است بسیاری از زوجین پیش از ازدواج چشمشان را بر روی اختلاف و تفاوت های یکدیگر می بندند اما بعد از ازدواج متوجه می شوند که تفاوت در عقاید و ارزش های شان چه فاجعه عمیقی است و دیگر نمی توانند آن را نادیده بگیرند تفاوت در عقیده مانند سیاست ، مذهب ، شغل و نحوه پوشش آنها مشکلات زیادی به بار می آورد.

اختلاف بر سر خرج و مخارج از مهمترین مشکل های زوجین تازه ازدواج کرده است انتظار های متفاوت در این موضوع و ناتوانی در مدیریت مادی باعث ایجاد دلخوری ما بین زوجین می شود .

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

icon question

 
نقش خانواده ها در جدایی زوجین

ازدواج باعث گسترش قومیت و خانواده ها می شود و خود می تواند سیستم حمایتی بسیار عظیمی را به بار می آورد . بخصوص اگر عروس یا دامادی مورد پذیرش خانواده ها واقع نشود عامل بسیاری از اختلاف ها فراهم خواهد شد بعضی از پدر مادر ها به سختی می توانند ازدواج فرزند هایشان را قبول کنند همین مسئله باعث می‌شود که در سال‌های اولیه زندگی باعث اختلاف و درگیری های بسیار شدید شود رابطه های زوجین نیز از مشکل ساز ترین مسائلی است که همسران ممکن است با آن مواجه شوند .

برای تعداد بسیار زیادی از همسران جوان اولین ارتباط زناشویی بسیار پر تنش و استرس زا خواهد بود . عامل به وجود آورنده این مساله اطلاعات غلط و ناآگاهی یا انتظار و باورهای نادرستی که آنها که در ذهن شان است باعث بروز استرس در آنها می شود.


راه حل این مسئله

با همسرتان گفتگو کنید و سعی کنید تا علت اصلی بی علاقگی به زندگی را پیدا کنید. سعی کرده تا گفتگو کنید و شنونده خوبی باشید و قضاوت درباره احساسات همسرتان را از بین ببرید چنانچه احساس کنید که شما به مشغله های ذهنی اش اهمیت می دهید درصد بالایی از مشکل رفع خواهد شد و با شما همکاری خواهد کرد در صورتی که مشکل قابل تغییر باشد حل خواهد شد.

مشکل در آرزوها و اهداف او و بررسی آنها و پیدا کردن نقطه های مشترک و برنامه ریزی برای دست یافتن به تمامی آنها هم می تواند برای هر دو شخص امید و انگیزه به وجود آورد همچنین در نظر داشته باشید که هیچ فردی دقیقاً مثل انتظار و خواسته های شما عمل نمی کند و بنابراین انتظار نداشته باشید که تفاوت های شخصی و اعتقادی کمک می کند که آرامش تان بیشتر و ارتباط بهتری با همسرتان داشته باشید.

گفتگو در مورد اولویت های مالی و ایجاد نمودن یک برنامه کلی در مورد میزان و نحوه خرج کردن پول هم می تواند باعث بروز اختلافات زیادی را در این زمینه را بکاهد . هرچه روی این موضوع بیشتر دقت کنید میزان بروز مشکلات هم کمتر خواهد شد و حتی از بروز این مسئله پیشگیری خواهد کرد. تنظیم روابط با خانواده ها امری بسیار مهم به شمار می آید به خاطر داشته باشید که شما خانواده جدیدی را تشکیل داده اید میتوانیم با خانواده جدیدتان با احترام رفتار کنید اما می توانید در این حال مرزی را برای خود و آنها هم در نظر بگیرید دردودل نزد خانواده اوضاع را بدتر خواهد کرد و باری از دوش شما بر نخواهد داشت و مشکلات را بدتر خواهد کرد.

در مورد مسائل زناشویی با هم خیلی شفاف و روشن باشید و از نگرانی و خواسته های تان با هم صحبت کنید و در صورتی که اطلاعات شما در این زمینه ناکافی است می توانید به کتاب های معتبر و یا روانشناسان مجرب مراجعه کنید فراموش نکنید که هر فردی خصوصیت های خاص خودش را دارد و سعی کنید و برقراری روابط موثر و مناسب با همسرتان را بیشتر بشناسید و علت سردی او را از خود از بین ببرید برای اینکه از علل سردی همسرتان نسبت به خودتان اطلاعات لازم را داشته باشید .

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 

می توانید با مراجعه به یک روانشناس خانواده مجرب به حل مشکلات تان کمک کنید با تعویض انداختن مشکل مشکلات بیش تر خواهند شد و سعی کنید مشکلات را جدی بگیرید و در پی حل آنها باشید.

 

 

 علل رایج طلاق | روانشناس نعمتی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1