Warning: Undefined array key 1 in /home/aloravan/fereshtetanhaee.ir/plugins/system/pwtseo/pwtseo.php on line 1709
دوازده راهکار برای درمان شکست عشقی

  

 

 سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 

 

 

 
 
معرفی سامانه فرشته تنهایی ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل


دوازده راهکار برای درمان شکست عشقی

 

تلفن پذیرش و منشی جهت رزرو وقت :


09154433487 | 09152455366

 

  

شکست عشقی پایان یک رابطه عاطفی عمیق است که اغلب اوقات با احساسات دردناکی مانند شکست ، غم ، عصبانیت و خیانت همراه است ولی با این که حس درد جدایی شبیه به پایان دنیا است ولی در واقع همه درد و رنجی که متحمل می‌شوید دایم نیست و موقتی می باشد.

و شما در نهایت توانایی فراموشی ، یافتن عشق و رابطه جدیدی را خواهید داشت . معمولا یازده هفته طول می کشد تا شکست عشقی و احساسی شما برطرف شود. و در صورتی که تمام رابطه با طلاق باشد ۱۸ ماه طول می‌کشد تا فرد به شرایط نرمال برسد.

در هر صورت هیچ غم و غصه و در هر شرایطی دائمی نیست به یاد داشته باشید که فراموش کردن و التیام دادن یک شکست عشقی فرایندی است که برای طی کردن آن به افراد گوناگونی نیاز است فاکتور های گوناگونی پروسه بهبود یافتن فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

دوازده راهکار برای درمان شکست عشقی

 

چرا شکست عشقی یا جدایی دردناک است؟

رابطه با سایرین زمینه زندگی یک شخص را تعیین می کند هنگامی که شما رابطه ای را که برای تا از اهمیت برخوردار بوده را از دست می دهید مثل این است که قسمتی از وجودتان را از دست داده اید جدایی مثل جراحی قطع عضو میباشد ممکن است بعد از این اتفاق مسئله مفهوم و هدف زندگی را اگر از دست بدهید کاملاً غیر طبیعی است شاید حس کنید بخش مهمی از وجودتان از دست رفته است دیگه شما همان فرد سابق نخواهید بود ولی هرچقدر هم که پذیرفتن این واقعه دردناک و سخت باشد باید از آن بخش از زندگیتان دست بکشید.


چگونه شکست عشقی را بگذرانیم ؟

برای آنکه بتوانید شریک عاطفی تان را فراموش کنید باید به فکر تغییر نگرش خود باشید تا اینکه در فکر از بین بردن درد و رنجی که حس می کنید . زمانی که در پروسه جدایی یا شکست عشقی هستید به خود یادآوری کنید که این یک فرآیند سطحی است نه مقصد نهایی .

در ابتدا باید خود را مداوا کنید اولین قدم این است که در فکر خود واقعی تان باشید که زندگیتان در حقیقت چه کسی بوده است و چرا این رابطه تمام شده است. یادگیری این تجربه نه تنها شما را از گرداب نجات می دهد بلکه قوی تر می سازد لازم است برای این مسئله خود آگاهی خود را افزایش داده خود برای فراموش کردن پروسه جدایی یا طلاق نسبت به آن عجولانه عمل نکنید گذاشتن با آدم های جدید و روابط جدید فکر نکنید.

 

       پست پیشنهای :   درمان قطعی اختلال پانیک

icon question

 

زمان بیشتری برای خودتان بگذارید

تا زمانی که این زخم ها درمان نشود به فکر رابطه جدید با فرد جدید نباشید قرارهای ملاقات جدید بلافاصله پس از جدایی تنها چسب زخمی است که برای دردهای امیر که حس می کنید درمان نیست آگاهی به شما کمک می کند که محیط اطراف و شریک زندگیتان را هم بهتربشناسید.

با رنج تان صادقانه کنار بیایید می‌دانم که این پروسه بسیار آزار دهنده است انرژی زمان و سعی خود را بگذارید که در نهایت بسیار ارزشمند است و شما را قوی تر و بهتر از گذشته خود خواهد کرد.

 

 
می‌توانید در شکست عشقی تان از یک روانشناس خوب کمک بگیرید

خیلی به ندرت پیش می‌آید که معمولاً یک نفر به خاطر غم جدایی شوکه خواهد شد و آسیب روحی خواهد دید از سر گذراندن احساسات و مثل شدن و یا خیانت بسیار سخت و مشکل است به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم و برای این کار نیاز به یک روانشناس خوب داریم که شرایط را به ما آموزش داده و کمکتان کند.


شریک عشقی تان را از شبکه‌های اجتماعی حذف کنید

نگه داشتن شریک عشقیتان در شبکه های اجتماعی جز نمک بر روی زخم تان چیز دیگری نیست و فرآیند التیام را به تعویق می اندازد . و همین رنج هایی که تحمل کرده اید را از نو آغاز خواهد کرد و سعی کنید تمام اکانت های شریک عشقی سابق تان را پاک کنید . می‌دانم که ترک کردن چک و دنبال کردن شریک زندگی سابقتان کاری بسیار وسوسه انگیز باشد . ولی بهتر است که تصمیم قطعی تان را برای فراموشی و رها کردن او بگیرید . این کار می‌تواند باعث بهبود وضعیت روحیتان شود . اگر خوب دقت داشته باشید زمانی که شما از او خبر ندارید آرامش و آسایش شما تضمین شده است .


از مکاتبات احساسی بپرهیزید

یه چیزی بدتر از تماس و پیامک زدن در زمان احساسات منفی نیست برای بهبود فرایند شکست عشقی باید این عمل را ترک کنید وگرنه این مسئله بهبود زخم های شکست عشقی تان را طولانی تر نمی کند. زمانی که افراد احساسی به صورت هیجان مدار عمل می کنند و رفتار هیجانی از خود نشان می دهند کافیست پیش از هر عملی در مورد آن بیشتر فکر کنید و هیجانی رفتار نکنید.

برای راحت تر شدن این کار می توانید شماره تلفن و آدرس ایمیل را پاک کنید تا زمانی که تصمیم به تماس با او دارید وسوسه نشوید این کار به رنگ شما اضافه خواهد کرد تحت هر شرایطی از یک چنین مکاتباتی صرف نظر کنید.


رابطه تان را صادقانه مرور کنید

شریک زندگیتان دید بازتری داشته باشید شخصیت دیگری نسازید و رابطه تان را به صورت صادقانه مرور کنید و از دیدار سازی که سابقه آن خودداری کنید که دیدی غیر واقعی و بسیار مثبت پیدا کنید که هیچگونه واقعیتی ندارد. از رفتارهای شریک عشقی سابقتان که باعث عصبانیتتان می شده است تهیه کنید در انتهای این فهرست به این نتیجه رسید که شما فکر میکردید نبوده است.


مراقب خودتان باشید

اعتماد به نفس خود را از دست ندهید سابق تان شما را ترک کرده به این معنی است که شما ارزشمند یا دوست داشتنیم کردن تصورات اشتباه و نگاه کردن خودتان از دید او بهتر است که خود واقعیتان را ببینید و استعداد و توانایی های شان را بهتر بشناسید و خود آگاهی تا را افزایش دهید. برای این کار لازم است که بیشتر به خودتان محبت کنید و بیشتری را برای ماساژ بگذارید بخوانید از یک فنجان دمنوش های آرامش بخش گرم استفاده کنید می توانید از یک حمام گرم کنید و هر چیزی که باعث آرامش ذهن شما می شود آنها را انجام دهید می توانید از تغذیه خوب که سرشار از ویتامین c می باشد استفاده کنید در رژیم غذایی خود از میوه و سبزیجات استفاده کنید و از مصرف غذاهای چرب و فست فودی صرف نظر کنید .


دوباره خودتان را کشف کنید

چنانچه خودتان را در رابطه قبلی می بینید بهتر است که خودتان را از این رابطه حذف کنید . خود واقعی تان را کشف کنید می توانید برای این کار از تصمیم عجولانه صرف نظر کنید چون این کار باعث احساس پوچی در شما می‌شود به خاطر تفاوت در هدف و عدم سازگاری  به شکست منجر خواهد شد . رفتارهای عجولانه برای پر کردن جای خالی فرد مقابل کار ساز نیست  برای اینکه حس بهتری پیدا کنید این تنها یک راه حل موقتی است .


عواطف و افکارتان را یادداشت کنید

نوشتن احساس های خود بر روی یک تکه کاغذ بسیار مفید است . زمانی استفاده کنیم و شروع به احساسات خود همچنین می توانید یک نامه به شریک سابق زندگی تان بنویسید و تمام احساسات افکارتان را به او بیان کنید لازم نیست که افکارتان را به ارسال کنید تلاش کنید که آزادانه همه افکار و احساساتتان را در بیان کنید .


از سرزنش و عصبانیت بپرهیزید

گفتگوی درونی منفی در مورد خود در قالب اوقات به سرزنش تلقی می شود شما را کاهش می دهد این مسئله می‌تواند شما را عصبانی کند . عصبانی شدن و سرزنش کردن شریک سابقتان صرف نظر کنید هم می تواند شما را از درون نابود کند و از طرف مقابل یک فرد بزرگ بسازد به جای این مسئله می توانید روی رهایی از این احساسات تمرکز کنید.

به خودتان یادآوری کنید که بخشیدن طرف مقابل به معنای فراموش کردن تمام خاطرات بد بو و بدی های او نیست فقط به معنی این است که شما لایق کشیدن رنج و محنت هستید به معنای اتمام وابستگی فرد مقابل پررنگ و خشم خود پافشاری می کنید و یا شریق سابق تان را سرزنش میکنید این حس می تواند شما را به او وابسته کند این رابطه احساسی هر چقدر که منفی هم باشد بهبود یافتن شما را تعویق خواهد انداخت تمام تمرکزتان را بر روی رهایی است عصبانیت و خشم و عدم سرزنش شریک زندگی تان قرار دهید این مسئله می‌تواند نگاه شما را به آینده تغییر دهد نگاهتان را به آینده تان متمرکز کنید .


به وقایع دید مثبتی داشته باشید

برخلاف تصور عموم مردم جامعه شکست و جدایی اتفاق بدی نیست ولی اگر به معنای اتمام یک رابطه ناسالم باشد می‌تواند بسیار خوب نیز باشد می توانید به جای تمرکز روی نقاط منفی جدایی ، روی نقات مثبت آن بگذارید برای مثال می‌توانید به این مسئله فکر کنید که اگر با آن زندگی می کردید چه اتفاقات بدی در زندگی شما رخ می داد و الان که با او نیستید چه اتفاقات خوبی افتاده است ، همچنین این مسئله را بدانید که اتمام این رنج و جدایی بسیار لذت بخش بوده است به این مسئله نگاه کنید که این جدایی طلوعی دوباره در انتهای تاریک زندگیتان شده است و تنهایی آنقدر هم که فکر می کردید دردناک نبوده است .

 

       پست پیشنهای :   از سیر تا پیاز پنهان کاری آقایون

icon question

 

انسانهای دیگری نیز در زندگی شما وجود دارند

 بهتر است بدانید که به جز شریک عشق سابقتان افراد دیگری نیز وجود دارند . برای این کار می توانید با افراد جدید آشنا شوید و به مکان های جدیدی بروید یا یک قرار ملاقات با یک فرد گذاشته و با آن آشنا شوید و خود را از اینکه این شریک نیمه گمشده وجود شماست .

 

 

 دوازده راهکار برای درمان شکست عشقی

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1